Toon posts:

Gezocht: telefoon met bepaalde beltoon wensen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een draadloze huistelefoon (enkel, geen handsets nodig) waarvan...

1. het belvolume met één (1) druk op een toets is uit te zetten (dus geen beltoon meer zonder dat je 23 menu's hoeft te doorlopen...)
2. de verschillende beltonen te koppelen zijn aan een telefoonnummer (zodat je door het belletje al weet: Shit, da's m'n schoonmoeder...')
3. de prijs niet meer bedraagt dan 100 euro (indien mogelijk???).

Voor de rest moet 'ie natuurlijk aan alle standaard eisen voldoen (o.a. nummerherkenning). Ik had een Premier Magic op het oog, maar de beltonen zijn niet specifiek aan nummers toe te kennen en de MUTE/FLASH button werkt niet zoals ik had gedacht...

Als er ergens een site is waar al dit soort info netjes opstaat voor een heleboel merken tegelijk: geef me dan ff de link!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:42
ik denk dat je dan naar een siemens gigaset kijken. ik heb er daar ook een en die werken super. ff * inhouden en je beltoon is uitgeschakeld. net zoals op de siemens gsms. beltonnen kan er geloof ik ook mee. kijk op www.siemens.nl welke jouw wensen biedt zou ik zeggen

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

siemens gigaset serie si echt goed, alleen wel btje uit je budget denk k als je een goeie wil hebben, maar werken net zoals hun mobiele telefoons... simpel dus