[search] Frontpage doorzoekt geen Nieuwslinks

Pagina: 1
Acties:

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Bij voorbaat mijn verontschuldigingen wanneer dit al voorbij is gekomen, maar ik kon het niet vinden :?

Hoe doorzoek je de Nieuwslinks op Tweakers.net ?

Probleem: als ik "zoeken" gebruik op de FP, dan worden alleen de nieuwsberichten doorzocht. Stel dat ik toevallig een review van een Albatron moederbord zoek, dan staat die vandaag bij de Nieuwslinks, maar over een week kan niemand hem meer vinden.
Ik zou graag zien dat ook de Nieuwslinks worden opgenomen wanneer je zoekt op nieuws (tenslotte is het gewoon nieuws, alleen iets minder belangrijk). Aangezien ik verwacht dat dit nu al kan (ik zal toch niet de eerste zijn die dit is opgevallen), zal ik wel gewoon iets over het hoofd zien :)

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01 06:45

Dries Arnolds

*bling bling*

Dan wordt de titel van een nieuwslink wel erg belangrijk. Want als de titel is: 5 moederborden vergeleken. en je zoekt op Albatron heb je er niks aan. We kunnen moeilijk de pagina's waarnaar de nieuwslinks verwijzen gaan indexeren.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:03

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Het is op dit moment nog niet mogelijk om te zoeken in de nieuwslinks. Het is iets wat een keer gedaan kan worden (-> maak een feature request op devtrack.tweakers.net ).

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-01 14:13

T.T.

Sowieso

Topicstarter
Dries Arnolds schreef op 14 januari 2003 @ 12:10:
Dan wordt de titel van een nieuwslink wel erg belangrijk. Want als de titel is: 5 moederborden vergeleken. en je zoekt op Albatron heb je er niks aan. We kunnen moeilijk de pagina's waarnaar de nieuwslinks verwijzen gaan indexeren.
Dat klopt, maar dat is een beetje de afweging "iets" of "helemaal niets". Ik zou dus de voorkeur eraan geven dat soms goede resultaten uit de Nieuwslinks worden opgepikt, dan dat het helemaal nooit gebeurt :)
Alleen de titel is al beter dan helemaal niets.

edit: feature-request gedaan

[ Voor 17% gewijzigd door T.T. op 14-01-2003 13:58 ]