Toon posts:

[Gsmstunter.nl] Aansluitkosten in rekening gebracht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorig jaar oktober/november was er een aanbieding bij GSMStunter.nl waarbij je voor EUR 119.40 per jaar een NEC n2li i-mode toestel kregen i.c.m. een KPN Mobile 60 abonnement. Daarbij zouden GEEN aansluitkosten in rekening worden gebracht. Dat is echter wel gebeurd. :(

Navraag bij GSMStunter leverde me de info dat het op de 2e factuur van KPN gecorrigeerd zou worden. Dat is dus niet gebeurd. Vervolgens zegt GSMStunter dat KPN dat moet corrigeren en KPN zegt dat GSMStunter dat moet doen.

Aangezien ik het product bij GSMStunter heb gekocht (waarbij duidelijk op papier staat: GEEN aansluitkosten), vind ik dat zij het probleem moeten oplossen. Degenen die GSMStunter kennen weten waarschijnlijk wel dat contact opnemen met die gasten nogal lastig is: telefoon beantwoorden ze niet en email ook maar af en toe.

Mijn vraag is of er hier meer mensen zijn die gebruik hebben gemaakt van deze aanbieding hetzelfde probleem hebben (of hadden en het inmiddels opgelost hebben)?

Verwijderd

dreig met een advocaat als je contact krijg met die gasten, hopelijk krijg je dan een oplossing op jou probleem

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 11:46:
dreig met een advocaat als je contact krijg met die gasten, hopelijk krijg je dan een oplossing op jou probleem
Ik denk dat je dat juist beter niet kan doen.
Gsmstunter is ook niet dom en die weet ook wel dat je om aansluitkosten (50E ?) geen advocaat in handen gaat nemen. Dan ben je namelijk al meer kwijt.

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08-2025
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:46:
Wat heeft iedereen toch met advocaten, rechtzaken, sue you/him/her/everyone?! :? Begin allereerst eens gewoon met mensen te communiceren, als het idd zo is dat je de aansluitkosten niet hoefde te betalen (en jij kunt dat natuurlijk aantonen want je hebt de gegevens bewaard :)) vertel hun dat dan, en dan zul je er in de meeste gevallen achter komen dat het een foutje was. Simpel zat.

.... Ik weet het ook niet

Verwijderd

offtopic
mbvisiontt schreef op 14 januari 2003 @ 12:48:
[...]

Wat heeft iedereen toch met advocaten, rechtzaken, sue you/him/her/everyone?! :? .....
dat is de veramerikanisering

Verwijderd

Topicstarter
mbvisiontt schreef op 14 January 2003 @ 12:48:
[...]

Wat heeft iedereen toch met advocaten, rechtzaken, sue you/him/her/everyone?! :? Begin allereerst eens gewoon met mensen te communiceren, als het idd zo is dat je de aansluitkosten niet hoefde te betalen (en jij kunt dat natuurlijk aantonen want je hebt de gegevens bewaard :)) vertel hun dat dan, en dan zul je er in de meeste gevallen achter komen dat het een foutje was. Simpel zat.
Uiteraard heb ik de gegevens waar duidelijk op staat dat ik geen aansluitkosten hoef te betalen, maar communicatie is niet mogelijk met hun, aangezien ze niet reageren om mijn dagelijkse mail.

Als er meer mensen zijn met dit probleem, kunnen we er een keer met Willibrord op bezoek gaan en de rekening vereffenen })

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:09

admiral866

The King Personality Disorder

hey ik heb ook met die aanbieding mee gedaan. Echter bij ging er nog meer fout.
Ik heb dus ook alles van imode moeten betalen. Niet alleen de 1mb (standaard) abbonement. Maar ook de verbruikte data. Dat zou de eerste 3 maand 10 mb zijn en gratis zijn. Ik heb hierover gemailed met kpn maand geleden. Ik moest toen wat gegevens en nummers doorgeven, die ik die week wel zou mailen.
Maar voordat ik dat gedaan had kreeg ik kpn een brief met de melding dat ze de fout hadden gemaakt. En het zou op de volgende rekening worden goedgemaakt. Ok niet meer mailen, maar op de volgende rekening wachten dus.
En ja hoor gewoon dezelfde fout maken he :(
En bovenop dat wordt nogmaals de rekening voor de datakosten van november erafgehaald, die ik de rekening ervoor ook al had betaald?

En dan de aansluitkosten, idd die zijn er bij mij ook afgegaan.
Maar is het echt zo dat die er niet waren?
Want je kreeg ook 112,26 euro sponsor geld terug he. Nouja de volgende berekening komt er niet helemaal uit, maar wel ongeveer.
Let wel, de berekening gaat uit van de bedragen van toen, want de imode toegang en bundelkosten zijn nogal gestegen bij kpn :(

toegang imode jaar lang
(0.76*12)+19%=10.85
9 maand imode bundel van 200KB (eerste 3 maand is gratis)
9*(ongeveer 2)=18
jaar lang kpn mobile 60
(12*11,10)+19%=134.39

subTotaal:10.85+18+134.39=163.24
subTotaal + entreekosten
Totaal = 163.24+52.50=215.75

Totaal - sponsorgeld
215.75-112.26=103.49

Komt er dus nog 16 euro tekort.
Kan zijn dat de imod bundel niet helemaal klopt en de toegang.
Maar ik denk dat de berekening op deze manier gedaan moet worden.
En dat je dus wel entreekosten betaald.

Maargoed ik ga kpn nu eerst even bellen vanwege de foutjes op mijn rekeningen.

Verwijderd

Ik een tijdje geleden een SE t600 icm kpn mobile 60 bij gsmstunter gekocht en al het geld netjes teruggestort gekregen.

Contact leggen met gsmstunter is niet zo makkelijk aangezien mijn email nooit beantwoord word en hun telefoon altijd ingesprek is.
(ik kreeg een kapotte oplader bij mijn telefoon, maar nooit nieuwe gekregen ofzow, omdat ze niet reageren) tis dus altijd gokken bij gsmtunter ;)

• admiral866

admiral866

nou net gebeld met 0800 nummer :)
En ze hebben idd fouten gemaakt mbt nota van imode. Dus dat gaan ze nu uitzoeken.
Krijg ik dus 72 euro terug als hun het deze keer wel goed doen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
VVD stemmen en dan zeuren over die paar EUR ... Afbeeldingslocatie: http://www.nbproducties.nl/smilies/0_o.gif ;)

Ff serieus: het probleem ligt duidelijk bij GSMstunter dus zij moeten het probleem oplossen. Via de telefoon of mail zijn ze onbereikbaar, maar ik heb her-en-der gelezen dat ze op een fax wel (eens ... ) reageren.

Overigens is op Telecomvergelijker het adres van Coen (de baas) te vinden; het staat ergens in de fora over GSMstunter verstopt.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-02 15:41
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 11:46:
ik zou naar een rechtswinkel gaan, die helpen je hier zo mee. Als jij namelijk zwart op wit hebt staan dat er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht is dat voor hun een hele simpele brief....

Enne, die rechtswinkels zijn meestal voor niks. :+

Verwijderd

Topicstarter
pven schreef op 21 January 2003 @ 22:53:
VVD stemmen en dan zeuren over die paar EUR ... [afbeelding] ;)
haha..typisch VVD toch? zuinig op de centjes zijn, dat is Zalm ook :)
Ff serieus: het probleem ligt duidelijk bij GSMstunter dus zij moeten het probleem oplossen. Via de telefoon of mail zijn ze onbereikbaar, maar ik heb her-en-der gelezen dat ze op een fax wel (eens ... ) reageren.
Ik heb ze inmiddels aan de telefoon gehad :) en na enig aandringen van mijn kant werd er verteld dat ze contact met KPN zouden ondernemen om het probleem op te lossen. Ik ben benieuwd.
Overigens is op Telecomvergelijker het adres van Coen (de baas) te vinden; het staat ergens in de fora over GSMstunter verstopt.
thx voor de tip...misschien heb ik dat nog eens nodig >:)
larsemenneke schreef op 22 January 2003 @ 13:34:
[...]

ik zou naar een rechtswinkel gaan, die helpen je hier zo mee. Als jij namelijk zwart op wit hebt staan dat er geen aansluitkosten in rekening worden gebracht is dat voor hun een hele simpele brief....

Enne, die rechtswinkels zijn meestal voor niks. :+
thx voor de tip, als de kosten de volgende factuur nog niet zijn gecrediteerd, neem ik contact op met de rechtswinkel.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2003 15:57 ]

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:28
Ik had dat ook (gekocht bij Coen's trading = GSMstunter), gewoon met KPN gebeld en is nooi bij de tweede rekening gecorrigeerd (aansluitkosten en 10MB gratis I-mode). Ondertussen heb ik ook mijn geld al terug, dus niets te klagen.

• admiral866

admiral866

nou zonet weer gebeld met de kpn, omdat het niet opschoot. En op de volgende rekening wordt alles rechtgezet. En inderdaad het blijkt dus inderdaad te kloppen. De entree kosten hoefde ik ook niet te betalen. Die krijg ik ook terug.
Ik vroeg trouwens niet eens om de entree kosten, daar begonnen ze zelf over haha :P

Verwijderd

Topicstarter
bij mij zijn de entreekosten inmiddels ook gecrediteerd :)
Pagina: 1