Verwijderd

Topicstarter
ik zou dus graag meer willen weten over de fotokwaliteit van beide aangezien ze niet zoveel in prijs verschillen. Heeft misschien iemand voorbeelden van foto's die ze hier kan posten? En is het mogelijk om de foto's van je telefoon af te halen met een kabeltje?

welke zou jij kiezen en warom

hier zijn de plaatjes voor degene die niet weten welk ik bedoel.

Panasonic GD87 V-live
Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/fotol/185011.img

Sharp GX10 V-live

Afbeeldingslocatie: http://www.belcompany.nl/fotol/185010.img

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Interresant Hilly ik wil binnenkort ook zo'n ding aanschaffen. De 6210 is na 2 jaar bijna overleden. Hij trilt soms nog wel, geluid maken doet hij allang niet meer :)

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Hoe was het ook alweer, de Sharp ondersteunt Java, en de Panasonic niet?

Verwijderd

Topicstarter
ja maar heeft er niemand fotows :S?

• Beowulff
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-10-2025

Beowulff

Weet ik het

ik heb uiteindelijk gekozen voor de Panasonic, omdat die een aanmerkelijk langere standby-tijd en beltijd heeft dan de Sharp (220 uur Vs. 150 uur en 420 min Vs. 150-200 min). Hou er overigens rekening mee dat het daadwerkelijk gebruiken van alle leuke features van die toestelletjes de echte levensduur van je batterij aanmerkelijk verkort. Het feit dat de Panasonic geen java-games ondersteunt boeit mij niet zo, want ik hoef niet zo nodig games op mijn telefoon. Verder schijnt het scherm van de Panasonic een hogere resolutie dan de Sharp hebben. Of dat dan ook overeenkomt met een hogere camera-resolutie weet ik niet.

Over de kwaliteit van de foto's: verwacht er niet al teveel van - redelijk als het licht goed is.

De laatste doet het licht uit

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17

OMX2000

By any means necessary...

Beowulff schreef op 14 januari 2003 @ 16:26:
ik heb uiteindelijk gekozen voor de Panasonic, omdat die een aanmerkelijk langere standby-tijd en beltijd heeft dan de Sharp (220 uur Vs. 150 uur en 420 min Vs. 150-200 min). Hou er overigens rekening mee dat het daadwerkelijk gebruiken van alle leuke features van die toestelletjes de echte levensduur van je batterij aanmerkelijk verkort. Het feit dat de Panasonic geen java-games ondersteunt boeit mij niet zo, want ik hoef niet zo nodig games op mijn telefoon. Verder schijnt het scherm van de Panasonic een hogere resolutie dan de Sharp hebben. Of dat dan ook overeenkomt met een hogere camera-resolutie weet ik niet.

Over de kwaliteit van de foto's: verwacht er niet al teveel van - redelijk als het licht goed is.
Ik vind het sms-en op de panasonic slecht... Je kunt hem geen nieuwe woorden leren, en het is gewoon ontzettend langzaam. Maar kan iemand mij vertellen of er ook updates gaan komen. Want er was een gerucht dat er java ondersteuning zou komen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Aidix

Geluidspietlut

De panasonic heeft de allerlaagste foto resolutie, dezelfde als je beeldscherm. De andere telefoons maken grotere foto's, maar bij allemaal zien ze er niet uit (in vergelijk met een echte digicam).

Verwijderd

Ik heb nu de Sharp GX-10, die bevalt prima, is makkelijk en functioleel. Foto''s zijn ove rhet algemeen goed. Kortom een perfect toestel, ik heb vrienden bij Vodafone zitten, die raden het af om de Panasonic te nemen, schijnt veel problemen te hebben met live! Dus geen site;s bekijken en het mms-en blijkt niet op en top, en is supertraag!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:33

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 22:23:
Ik heb nu de Sharp GX-10, die bevalt prima, is makkelijk en functioleel. Foto''s zijn ove rhet algemeen goed. Kortom een perfect toestel, ik heb vrienden bij Vodafone zitten, die raden het af om de Panasonic te nemen, schijnt veel problemen te hebben met live! Dus geen site;s bekijken en het mms-en blijkt niet op en top, en is supertraag!
Dit zou je naar mening iets anders moeten bekijken:

Vodafone heeft het alleenrecht op de Sharp GX-10 (GX-1 is overigens bijna identiek) en hebben er daar dan ook gigantisch veel van ingekocht..

Logisch dat ze die Sharp`s kwijt willen, daar maken ze het meeste winst/marge op.

Persoonlijk geef ik mijn voorkeur aan de Panasonic.

- Groter display
- Mooier display
- Mooiere foto`s
- Makkelijker menu
- Bettere/meer accessoires
- Etc...

[ Voor 12% gewijzigd door Ginz op 14-01-2003 22:47 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Ginz schreef op 14 januari 2003 @ 22:45:
[...]

Dit zou je naar mening iets anders moeten bekijken:

Vodafone heeft het alleenrecht op de Sharp GX-10 (GX-1 is overigens bijna identiek) en hebben er daar dan ook gigantisch veel van ingekocht..

Logisch dat ze die Sharp`s kwijt willen, daar maken ze het meeste winst/marge op.

Persoonlijk geef ik mijn voorkeur aan de Panasonic.

- Groter display
- Mooier display
- Mooiere foto`s
- Makkelijker menu
- Bettere/meer accessoires
- Etc...
Makkelijker menu? Ehehehe. Heb je ze allebei wel eens goed bekeken? Het menu van de Panasonic ziet er gelikter uit, maar is zeker *niet* gebruikersvriendelijker! Op de Sharp maak je met een paar drukken een MMS + nieuwe foto.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:33

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 22:52:
Makkelijker menu? Ehehehe. Heb je ze allebei wel eens goed bekeken? Het menu van de Panasonic ziet er gelikter uit, maar is zeker *niet* gebruikersvriendelijker! Op de Sharp maak je met een paar drukken een MMS + nieuwe foto.
Ja, ik heb ze allebeide goed bekeken..

Als je ga kijken naar de menu indeling van de Ppanasonic merk je gewoon dar dat erg anders is dan de Sharp.

Nogmaals, PERSOONLIJK vind ik het menu makkelijker....

En volgens mij gaat het maken van een MMS op de Panasonic even snel dan op de Sharp

[ Voor 9% gewijzigd door Ginz op 14-01-2003 23:15 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

En volgens mij gaat het maken van een MMS op de Panasonic even snel dan op de Sharp
Nope. In de Sharp hoef je alleen maar een foto te maken en je MMS is eigenlijk al bijna klaar. Je hoeft alleen nog maar de tekst in te voeren en de diegene waar je naar toe wilt sturen in te voeren.

Met de Panasonic moet je eerst de foto opslaan, daarna een MMSje aanmaken in een ander menu, de foto via een submenu toevoegen en dan de rest.

Er zijn mensen die dit allemaal te moeilijk vinden. Dit is ook de reden waarom Vodafone voornamelijk de Sharp promoot in de reclames.
Pagina: 1