• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-02 17:27

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Topicstarter
Ik las op de Hi-site bij 'Future Stuff' het volgende:
Java op i-mode

In 1995 introduceerde Sun Microsystems Java op het world wide web. Dat zorgde voor een aardverschuiving op het gebied van interactiviteit. Java wordt algemeen gezien als dé taal voor het ontwikkelen van toepassingen voor het internet. In java worden bijvoorbeeld bewegende beelden en spellen gemaakt. En... binnenkort komt er speciale java beschikbaar voor i-modeTM.

Java voor i-mode heet i-appli. Deze nieuwe taal is ontwikkeld door NTT Docomo in samenwerking met Sun Microsystems. Met i-appli maak je een i-mode site interactiever. Bovendien wordt er veel meer mogelijk met plaatjes, tekst en geluiden! Voor de gamers onder ons goed nieuws. Overal je favoriete games spelen? Simpel! Zo wordt surfen dus nog cooler.
De Alt-tekst van het plaatje (blijkbaar een sony-toestel) is: 'Java op dit Sony-toestel?'

Heeft iemand enig idee wanneer dit zo ver zal zijn?

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:11

Aidix

Geluidspietlut

De volgende NEC gaat het ondersteunen, die komt over een 'paar maanden', 2e kwartaal ofzo.

Het is mij echt een raadsel waarom ze ons steeds met hopeloos antieke telefoons opzadelen.
Van de 4 japanse nec telefoons hebben er 3 een camera en allemaal hebben ze iAppli

Beter geven ze ons deze ipv zo'n Nec22i

Nec n504is: 2 kleuren LCD's en camera.

Afbeeldingslocatie: http://www.n-keitai.com/lineup/n504is/img/phone.jpg

Voor europa halen ze er een uit de stoffige oude doosch... :( Onvoorstelbaar.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
De versie van i-mode die KPN aanbied, wijkt af van de versie die in Japan wordt aangeboden. Met andere woorden, die telefoons werken hier niet, heeft ook te maken met de verschillen tussen de netwerken. Ze gebruiken daar iets anders dan GSM (maar ik weet ff niet meer hoe dat wel heet).

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
epoman schreef op 14 January 2003 @ 11:38:
Ze gebruiken daar iets anders dan GSM (maar ik weet ff niet meer hoe dat wel heet).
Cdma. :)

En daarbij zijn de Japanners ook veel meer gadget mensen, dus gaan ze daar eerst nieuwe dingen uitbrengen en kijken of het slaagt of niet.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Owja, vanaf nu weer goed onthouden...

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-03 15:11

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Waar kan ik tech. specs vinden van dat NEC toestel dat de KPN aanbied.
Op de NEC site, maar ook op andere site's vind ik niets.

Lamaar, zat te :z

[ Voor 14% gewijzigd door i2Paq op 14-01-2003 15:56 ]

Pagina: 1