S45i valt spontaan uit

Pagina: 1
Acties:

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-11 20:31

slaay

Natuurbeleven.com

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal maanden een S45i, maar geregeld valt de telefoon spontaan uit. Ik moet dan eerst de batterij uit het toestel halen en weer terug plaatsen om de telefoon weer aan te kunnen zetten.

Nu heb ik al op www.repaircenter.nl gekeken. Maar waar kan ik vinden of zien welke firmware er op mijn telefoon draait?

Aangezien ik bij lager dan 1.4 een firmware upgrade moet doen en bij 1.4 of hoger de Siemens moet bellen voor een RMA.

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Firmwares 1.4 bestaat niet bij Siemens. Het is in geval van de S45i of v02, v03 of v04. Ikzelf had v03, maar heb nu v04 (zelf gedaan). Gezien de klacht van je telefoon, is het geen softwareprobleem, maar een elektronicaprobleem. Waarschijnlijk is de interconnectie van de displaymodule naar het PCB niet goed. Het beste is om hem terug te sturen naar Siemens.

• slaay
  • Laatst online: 30-11 20:31

slaay

Natuurbeleven.com

Topicstarter
Maar waar kan ik zien welke firmware ik heb?

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

*#06#, dan kijken bij "info". Bovenaan staat de softwareversie. Zal wel 03 zijn bij jou.

• scaver
  • Laatst online: 30-07 22:40
[off topic]
eej slaay, ik heb mijnes s45 ook..
[/off topic]
valt tot heden niet uit!! Maar ligt het niet aan jouw BEN abo? ;)

Verwijderd

ik weet al wat er aan de hand is want ik had dat ook met een oude telefoon: het probleem is dat de connecter van je batterij het contact verliest met de connecter van je telefoon. aangezien de connecter van de meeste batterijen plat zijn en je er niks aan kan doen moet je de connector van je telefoon voorzichtig iets naar buiten trekken.
Pagina: 1