He, sinds gisteren heb ik het vreemde probleem dat m'n computer al voordat ik mezelf inlog ineens opnieuw opstart. Ik heb even in safe mode gekeken, maar dat doet hij heel vaak niet, of hij logt wel in maar doet het dan alsnog niet. Ben wel in het register gekomen en heb gekeken of hij iets vreemds opstart, maar dat is niet zo. Ik heb ook een paar keer opgestart met boot logging en dan komt hij met allerlei errors (veel te maken met smc.exe) die veel gaan over 'Entry Point Not found in the dynamic link library kernell32.dll (en nog 1)'. Op een gegeven moment toen ik windows in safe mode wilde opstarten gaf hij zo'n leuk blauw scherm waarin hij iets over BAD_POOL_CALLER had.
Nu is mijn vraag dus: is m'n windows gewoon naar de kl*te of is het m'n hardeschijf. Heb 3 dagen geleden wel een virus gehad (niet geopend, maar eerst gescand met Norman Antivirus en die gaf aan dat het het virus HLLP.Hantav.A was, maar daarover kan ik niks vinden. In de map waar het virus in stond kwamen wel allemaal bestanden te staan met een rare naam en dezelfde bestandsgrootte, maar ik heb het bestand nieteens geopend, dus dat is wel vreemd) maar die heb ik in safe mode kunnen verwijderen en na een HD scan werd niks meer gevonden.
Please help, want ik helemaal niet meer in windows komen om backups te maken en ik heb dus geen zin om te gaan formatteren
Oja, als ik m'n HD scan verwijdert hij ook bepaalde variabelen uit een zgn. Orphan File (
) zoals winmgm.exe ofzoiets...
Nu is mijn vraag dus: is m'n windows gewoon naar de kl*te of is het m'n hardeschijf. Heb 3 dagen geleden wel een virus gehad (niet geopend, maar eerst gescand met Norman Antivirus en die gaf aan dat het het virus HLLP.Hantav.A was, maar daarover kan ik niks vinden. In de map waar het virus in stond kwamen wel allemaal bestanden te staan met een rare naam en dezelfde bestandsgrootte, maar ik heb het bestand nieteens geopend, dus dat is wel vreemd) maar die heb ik in safe mode kunnen verwijderen en na een HD scan werd niks meer gevonden.
Please help, want ik helemaal niet meer in windows komen om backups te maken en ik heb dus geen zin om te gaan formatteren
Oja, als ik m'n HD scan verwijdert hij ook bepaalde variabelen uit een zgn. Orphan File (
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 10:25 ]