Toon posts:

[javascript] target form 2 adressen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik even een form in elkaar gefietst via zo'n hosted script geval. Het script kun je zelf beheren, maar de data word naar een andere server gestuurd en vanaf daar verwerkt tot e-mail die dan weer naar ons word gestuurd.

Helaas krijg ik na het versturen van de data een pagina met daarop reklame, kan ik door onderstaande regel aan te passen twee targets instellen, zodat de bezoekers van de website de reklame pagina niet zien?

<form target="_blank" action="http://www.formmailer.de/send.php" method="post">

Opzich moet het mogelijk zijn alleen weet ik niet hoe, wie kan me der aan helpen?

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:20
title gefixed :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Ten eerste het is.......... GEEN JAVA!! maar JAVASCRIPT ten tweede ja het is mogelijk, basic stuff. Zoek maar even op javascript openwin of zo.

edit:

net te laat...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 09:57 . Reden: willem was me voor ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry, ik wist niet dat ik door een vraag te stellen zulke rotopmerkingen zou krijgen.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-07 17:24

Hangloozz

{ @$%&# }

Is het een script wat door een andere partij gehost wordt?
zo ja, jammer dan zul je een eigen hoster+script op moeten zoeken.
Het verwijderen van reclame is in zo'n geval illegaal, dat zijn nou eenmaal de consequenties van je besparing.

Is het toegestaan om de reclame te verwijderen dan moet je dat bij de bron aanpakken; het mailscript aanpassen dat ie geen reclame meer kan geven.

Tip: ga niet ziten zuigen hier; dat kost je je kans op antwoord ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Hangloozz op 14-01-2003 10:29 ]

www.jurgroessen.nl