Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik weet dat er al een aantal topics over synchroniseren van mail met Palm mail zijn, maar ik kan geen antwoord op mijn vraag vinden in deze topics..

Ik heb sinds kort een palm m130 waarop ik graag mijn mailbox op mijn desktop zou willen synchroniseren.

Mijn outlook express stond al als default message handler ingesteld, en de synchronisatie instellingen staan allemaal goed.

Bij het synchroniseren worden alle andere dingen wel goed gesynchroniseerd, alleen de mail niet.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe?

Alvast bedankt! :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-03 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Outlook express werkt denk ik niet, je zult Microsoft Outlook die bij MS Office zit moeten gebruiken...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan eens kijken in de instellingen van je IntelliSync (Lite). Ff naar zoeken in Start menu. Daar kan je de applicatie instellen en ook wát en hoe er gesynced wordt..

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Johnny schreef op 14 January 2003 @ 13:26:
Outlook express werkt denk ik niet, je zult Microsoft Outlook die bij MS Office zit moeten gebruiken...
Hoe kom je hier in hemelsnaam bij. Natuurlijk werkt oe wel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 09:15:Heeft iemand een idee wat ik fout doe?
Gebruik je de nieuwste hotsync versie?
http://www.palm.com/support/downloads/

Is op je palm in het email programma, het hotsyncen op "all" gezet?

Ik had een tijdje geleden een probleem dat mijn mail af en toe wel naar de palm gesynct werd, maar als ik dan een mail beantwoorde werd ineens al mijn mail (in en uitbox) van de palm gedelete. Op een andere pc syncte hij wel normaal, en na een format werkte alles weer perfect. Het zal wel komen doordat ik een paar verschillende versies van palm desktop en de hotsync software achter elkaar had geïnstalleerd, en ook de installatie van Dataviz mail (bij docstogo) kan je mail sync instellingen flink verprutsen.

Verwijderd

Topicstarter
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 14:13:
[...]

Is op je palm in het email programma, het hotsyncen op "all" gezet?
Kan je me vertellen waar je dat insteld op je palm?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 14:52:
Heel erg bedankt voor jullie reacties!!

[...]

Kan je me vertellen waar je dat insteld op je palm?
Mail openen, vervolgens dat dropdown menutje openen, tabblad "options" en dan "hotsync options". Of snelkoppeling (lijntje trekken in het graffiti gedeelte van linksonder naar rechtsboven) H.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties!

Al deze instellingen staan al goed, maar nog werkt het niet :( Iemand nog ideeen?
Pagina: 1