Ik heb gisteravond geprobeerd windows naast linux op mijn broertjes pc te zetten en ik had al een partitie van 10 gig vrij gemaakt voor windows dus dat was allemaal in orde. Dit was hda9 in linux.
Windows 98 cd er in vervolgens install starten en eerst formatteren zodat windows dat ding herkent als C:\ partitie. Toen ik klaar was denk ik nou ik ga linux bootloader even terugzetten en tot mijn grote verbazing was mijn hele partitie tabel verneukt :(:(
Dus ik kon toen ik gerestart had helemaal opnieuw beginnen met installeren (linux en windows). Kennelijk heeft windows ergens iets uitgehaald met mijn partitietabel ??!! 
En ik heb alleen maar een format C: gedaan. Daar zou die toch tegen moeten kunnen of is soms het probleem dat windows 98 niet graag op een logische partitie wil staan?
Dit is knap vervelend!!
Windows 98 cd er in vervolgens install starten en eerst formatteren zodat windows dat ding herkent als C:\ partitie. Toen ik klaar was denk ik nou ik ga linux bootloader even terugzetten en tot mijn grote verbazing was mijn hele partitie tabel verneukt :(:(
En ik heb alleen maar een format C: gedaan. Daar zou die toch tegen moeten kunnen of is soms het probleem dat windows 98 niet graag op een logische partitie wil staan?
Dit is knap vervelend!!
Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!