Toon posts:

wie heeft er ervaring met een goede switch?

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die een bep. switch hebben en er goede ervaring mee hebben? Zelf zoek ik een 8p switch. vroeg me af of het nog uitmaakt welke....
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

wat wil je er mee gaan doen? Thuis 4 pc'tjes en een paar printers aan een netwerk hangen, of op een game LAN 50 tafels van netwerk voorzien. Nogal een verschil. :+

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:17
Ik heb een edimax 8ports 10/100 switch van de MyCom, werkt perfect hoor..
PS: is een van de goedkoopste die je waarschijnlijk kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm, ik wil internet(adsl)delen met 7 pcs. Ik heb geen behoefte aan het delen van bestanden... uitlsuitend internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 02:55:
hmm, ik wil internet(adsl)delen met 7 pcs. Ik heb geen behoefte aan het delen van bestanden... uitlsuitend internet.
dan is een goedkopere 10mbit hubje wel genoeg als je op de knaken kijkt en als dat niet veel uit maakt dan een normale 100mbit hubje switch is niet echt nodig hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hub is tegenwoordig vanwege de prijsverhouding tov een switch niet interessant meer.
Zou zowieso de voorkeur geven aan een switch maar dat terzijde.
Volgens mij maakt de kwaliteit niet zoveel uit.
Heb hier een target switch die z'n werk bijna 2 jaar prima doet.
Volgens mij is het onzin er meer aan uit te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaZoRhEaD schreef op 14 January 2003 @ 02:47:
Ik heb een edimax 8ports 10/100 switch van de MyCom, werkt perfect hoor..
PS: is een van de goedkoopste die je waarschijnlijk kan vinden.
Zeker nog nooit van Sweex gehoord 8)

Ik ga zelf een 3Com kopen. 8p dual speed. Ik heb een switch op mijn router zitten, maar die haalt de 75m niet (wel met 10mbit) over een netwerk kabel. De 3Com haalt dat wel.. makkelijk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• active2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10-2024

active2

Google is your friend

Ik heb een 100 Mbit switch zo'n unex ding en die doet het uitstekend. Ik kan alle kanten op met dat ding. En hij is al meerdere keren flink gestresstest. Films van verschillende pc's naar andere pc's sturen dus en da ging vlot met 10 Mb/s dus ik vind hem best wel goed.

Is trouwens de goedkoopste die je bij Norrod kunt halen --> 59 euro volgens mij maar dat moet je even in de pricewatch nakijken of op www.norrod.nl

[ Voor 25% gewijzigd door active2 op 14-01-2003 08:57 ]

Google, Het mirakel van de 21e eeuw!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Als je dat wilt doen is het gewoon de goedkoopste switch kopen en gaan. Als je ooit nog eens wilt overzetten wilt of klein lannetje houden gaat dat perfect en met goeie snelheid.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb hier de Belkin switch, tot 8 aansluitingen mogelijk. Doet het voortreffelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je echt goed spul wilt hebben raad ik toch een cisco switch aan. Qua kosten is dit misschien niet zo interressant aangezien ze de duurste in hun soort zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 02:38:
Zijn er mensen die een bep. switch hebben en er goede ervaring mee hebben? Zelf zoek ik een 8p switch. vroeg me af of het nog uitmaakt welke....
thnx
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 10:37:
Als je echt goed spul wilt hebben raad ik toch een cisco switch aan. Qua kosten is dit misschien niet zo interressant aangezien ze de duurste in hun soort zijn.
Lijkt me dus niet aan de orde hoor :) Beetje overkill een cisco 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door tweakduke op 14-01-2003 10:46 ]

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:31
http://www.routershop.nl, heeft vanaf 17 jan een 3com actie voor PCM lezers. misschien zit daar een leuke switch bij, ikzelf ben op zoek naar een firewall, ga ff kijken wat de kosten dan zijn van de 3com routers.

[ Voor 2% gewijzigd door joint_me op 14-01-2003 10:52 . Reden: zat er een maandje naast |:( ]

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 02:55:
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:37:
Sorry hoor, maar waar slaan dit soort reacties op? Lees je uberhaupt wel voordat je op reply drukt?

de betaler vervuilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ik heb zo'n el cheapo Safeway switch 8 ports en werkt perfect. Meer heb je echt niet nodig. Iedereen die cisco of 3com roept voor het delen van internet is een beetje de weg kwijt volgens mij.

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf ooit een Sitecom gekocht voor ca. 170 euro, maar kort daarna zag ik wazige switchjes bij Gistron staan voor <90 euro. Vriend van mij heeft zo'n ding en draait net zo goed hoor!

Al die dingen doen gewoon wat ze moeten doen en als ie kapot gaat na 4 jaar koop je een nieuwe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:06

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Sim-Pel
Kijk in de pricewatch voor een leuke 8 poorts switch die binnen je bidget valt.
Kijk vervolgens even op de website van de leverancier of het daadwerkelijk een switch is (een geen switching hub).
De hier genoemde merken zijn allemaal redelijk goede lowbudget c.q. SOHO switches, je zou ook eens naar NetGear switches kunnen kijken.
Niet al te duur en goede switches (al vanaf 4 ports zelfs).

Suc6

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.