Read error : 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection!
Je zou in je bios kunnen kijken of er nog wat aan die hdd in te stellen valt. Anders zou je altijd kunnen overwegen om voor een paar centen een ATA Controllertje te kopen.
Waarschijnlijk is de HD te groot voor de PC, je zou de BIOS ervan eens kunnen updaten of idd een andere ATA controllertje.
Blog (Linux-related)
Verwijderd
Ik heb zelf precies het zelfde probleem alleen geeft hij bij mij uberhaupt niets over de HD weer.
Als ik een ATA controller zou kopen, zou hij dan in principe alle HD formaten moeten lezen?
Als ik een ATA controller zou kopen, zou hij dan in principe alle HD formaten moeten lezen?
Een ATA133 controller kan in ieder geval overweg met grote schijven (dus ook groter dan 128GB). Op deze manier kun je dus op zo'n oud bord ook gewoon grote schijven hangen.
Ik heb ook een p2l97, met daaraan een maxtor 160gb.
Met behulp van maxblast 4, een tool van maxtor, heb ik hem aan de praat gekregen. Ik heb geen idee of die tool ook in combinatie met WD schijven werkt, je zou het natuurlijk kunnen proberen.
Met behulp van maxblast 4, een tool van maxtor, heb ik hem aan de praat gekregen. Ik heb geen idee of die tool ook in combinatie met WD schijven werkt, je zou het natuurlijk kunnen proberen.
Ik heb een board dat crasht als ik in de bios mijn 80 gb ibm aanzet, dus die staat uit.
Linux boot van een andere disk (eerst van cd, maar dat update toch te lastig) en herkent de disk prima.. momenteel loopt het geval gewoon op udma/33 zo'n 21 MB/sec.
Linux boot van een andere disk (eerst van cd, maar dat update toch te lastig) en herkent de disk prima.. momenteel loopt het geval gewoon op udma/33 zo'n 21 MB/sec.
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Pagina: 1