ben opzoek naar een nieuwe koptelefoon een lekkere groten voor over me grote flaporen
en een zachte rand zodat ik niet na 3 uur een plakkerige koptelefoon heb en als laatste dat ie wel beetje redelijk hard kan zonder dat ik hem via me verster moet laten lopen. zoals het geval bij de 300 Ohm koptelefoons.
prijs zo tot de 100 euro ongeveer, wil er wel ff mee vooruit. en er mag een volumeknop in de draad zitten... liever wel dan niet
en het moet gesloten zijn
me ma slaat nogal ligt dus ze hoeft niet om 2 uur snags me muziek te horen.
ik had de volgende koptelefoons gevonden....
KOSS R200

Frequency Response: 18-23,000 Hz
Impedance: 60 ohms
Weight: 7.6 oz.
Sensitivity: 84 dB SPL/1mW
sennheiser 580

Frequency response (headphones) 12.....38000 Hz
Nominal impedance 300 Ohm
Weight w/o cable 260 g
Sound pressure level (SPL) 97 dB(SPL)
Sony MDR-CD580

Frequency 10-25.000 Hz
Impedance 40 Ohm
Weight 250 g
Sensitivity 106 dB/mW
----------
volgens mij zijn alles sony koptelefoons met zachte rand (wat er op de site staat dan)
en wat is er zo belangraak aan het Ohm? ik weet dat als je meer Ohm heb dat ie meer input moet hebben wil die harder gaan (ja Ohm is een weerstandje ofzo
)
uuh dat was het wel
ik hoop dat iemand me kan overtuigen welke het beste is en een zaak weet met een mooie prijs.
Tnx iig!
prijs zo tot de 100 euro ongeveer, wil er wel ff mee vooruit. en er mag een volumeknop in de draad zitten... liever wel dan niet
ik had de volgende koptelefoons gevonden....
KOSS R200

Frequency Response: 18-23,000 Hz
Impedance: 60 ohms
Weight: 7.6 oz.
Sensitivity: 84 dB SPL/1mW
sennheiser 580

Frequency response (headphones) 12.....38000 Hz
Nominal impedance 300 Ohm
Weight w/o cable 260 g
Sound pressure level (SPL) 97 dB(SPL)
Sony MDR-CD580

Frequency 10-25.000 Hz
Impedance 40 Ohm
Weight 250 g
Sensitivity 106 dB/mW
----------
volgens mij zijn alles sony koptelefoons met zachte rand (wat er op de site staat dan)
en wat is er zo belangraak aan het Ohm? ik weet dat als je meer Ohm heb dat ie meer input moet hebben wil die harder gaan (ja Ohm is een weerstandje ofzo
uuh dat was het wel
ik hoop dat iemand me kan overtuigen welke het beste is en een zaak weet met een mooie prijs.
Tnx iig!
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.