Toon posts:

[proggie] pics rippen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
sorry, is al een paar keer voorbij gekomen maar de search is zo bagger en levert echt nix op, doe dit topic maar snel op slot als de vraag beantwoord is (en aks ik heb gezegd dat het klopte)

ik heb wel 's gehoord dat een proggie bestaat waarmee je alle pics van een bepaalde website kan halen, iets zoals teleport pro, maar die is erg beperkt en ik wil graag iets beters. het is wel 's voorbij gekomen maar 'kben de naam vergeten. ik vraag dan ook niet waar ik het kan downloaden ofzo want dat is (misschien) een warez request en ik heb geen zin in een OW.

Verwijderd

plaatjes rippen is lame.
heel erg lame.
het beste is nog altijd zelf plaatjes schieten en bewerken.
of toestemming vragen.

Snagit zal het goed voor je doen.
er is een trial van te krijgen

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 00:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 00:05:
plaatjes rippen is lame.
heel erg lame.
het beste is nog altijd zelf plaatjes schieten en bewerken.
of toestemming vragen.

Snagit zal het goed voor je doen.
er is een trial van te krijgen
nouja, ik bedoel ik niet echt "rippen", gewoon iets om sneller pics van een site te halen dan rechtermuisklik-opslaan als :)

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
hoezo is teleport erg beperkt? Ik heb nog geen site niet binnen kunnen halen, met uitzondering van flash-sites.

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Topicstarter
axis schreef op 14 januari 2003 @ 00:30:
hoezo is teleport erg beperkt? Ik heb nog geen site niet binnen kunnen halen, met uitzondering van flash-sites.
je kan plaatjes van password protected sites niet opslaan, met andere kan dat wel.

snagit is trouwens niet wat ik zoek..

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:20
Dag meneer.
Als je plaatjes van een site wilt hebben zul je daar toestemming voor moeten vragen.
En dit is indirect een warez request ja.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.