Ik heb een Compaq Armada 1590 notebook en heb er win2000 opgezet. Alles loopt prima, ware het niet dat als ik mijn beeldschermresolutie op 1024x768 zet het weergegeven beeld groter is dan het beeldscherm, waardoor het beeld telkens schuift (ik zie ongeveer 33% en als ik meer van het scherm wil zien moet ik met mijn muis schuiven en dan zie ik weer een ander deel van het eigenlijke scherm)
Op 800x600 overigens geen problemen, alleen kijkt het zo beteuterd.
In win98 (mits geinstalleerd met de configuratie voor notebooks) was er naast de schuif om de resolutie te veranderen een schuif om het beeldscherm hierop aan te passen...
Ik heb zowel oudere als de nieuwste videodrivers erop gehad, alles wat ik nodig heb is alleen dat schuifje, zodat mijn beeldscherm niet meer "schuift"
Op 800x600 overigens geen problemen, alleen kijkt het zo beteuterd.
In win98 (mits geinstalleerd met de configuratie voor notebooks) was er naast de schuif om de resolutie te veranderen een schuif om het beeldscherm hierop aan te passen...
Ik heb zowel oudere als de nieuwste videodrivers erop gehad, alles wat ik nodig heb is alleen dat schuifje, zodat mijn beeldscherm niet meer "schuift"