Logitech combo kopen, maar dan anders... 8)7

Pagina: 1
Acties:

• mbvisiontt
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 05:11
Ik wil dus graag het MX700 knaagdier van Logitech, en daarbij het Internet Navigator Keyboard SE... draadloos. Probleem alleen is: ze bestaan allebei, maar niet als combo. |:(

Stel dat je de combo koopt om het draadloze plankje te krijgen, en de MX700 erbij, dan heb ik dus a) 2 receivers op m'n desk en b) een muis over, zonder receiver. Vrij brakke situatie dus. :(

Ik heb Logitech er al over gemaild, en ze waren het met me eens en gingen het doorspelen naar de desbetreffende afdeling. Mja, wat ik dus eigenlijk wil weten is: komt er een combo uit van deze 2 producten (of een verbetering ervan), of is ergens de Internet Navigator SE draadloos los te krijgen? :?

.... Ik weet het ook niet

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-08 22:02

Exirion

Gadgetfetisjist

De Navigator SE draadloos? :? De voorganger is er wel draadloos en dan meestal alleen in combinatie met een muis. Maar van een SE in draadloze uitvoering had ik echt nog niet gehoord hoor.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mbvisiontt
Exirion schreef op 13 January 2003 @ 23:18:
De Navigator SE draadloos? :? De voorganger is er wel draadloos en dan meestal alleen in combinatie met een muis. Maar van een SE in draadloze uitvoering had ik echt nog niet gehoord hoor.
Hij zit in de Cordless Optical set. :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mbvisiontt schreef op 13 January 2003 @ 23:22:
Hij zit in de Cordless Optical set. :)
Ja, maar dat is dus de voorganger waar ik het over had :) Die heeft 'plexiglazen' plaatjes over de zijkanten boven de toetsen en de toetsen zijn blauw/grijzig ipv echt zwart. Verder slijten de letters ook snel van de toetsen (veel gehoorde klacht). De SE is echt helemaal pikzwart en heeft goed gecoate letters. Is alleen met draadje te koop.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• mbvisiontt
Damn, ik dacht dat je aant lullen was, maar ik heb de plaatjes nog eens goed bekeken en idd, bij de een (combo) glanst de ondergrond van de extra toetsen, en bij die met draad niet. Verder is het exact hetzelfde, tenminste, op de foto en qua toetsen. Weet je zeker dat die zoveel slechter is als je zei? :?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

mbvisiontt schreef op 13 January 2003 @ 23:30:
Weet je zeker dat die zoveel slechter is als je zei? :?
Ja, want ik ken wat mensen die zo'n ding hebben en in user reviews op internet kun je het ook soms lezen. Ik overwoog zo'n cordless desktop te kopen omdat die bij mycom een keer 99 euro was. Uiteindelijk heb ik een Navigator SE en MX500 gekocht en dat staat mooi bij elkaar :)

Hier kun je zien dat de toetsen echt zwart zijn:

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/Exirion/pics/DSCN0998_2.jpg

edit:
overigens is de SE ook wat degelijker en voelt de toetsaanslag veel lekkerder aan.. kortom, het is eigenlijk een heel ander keyboard geworden.. een stuk beter

[ Voor 15% gewijzigd door Exirion op 13-01-2003 23:37 ]

• mbvisiontt
Exirion schreef op 13 January 2003 @ 23:34:
[...]

Ja, want ik ken wat mensen die zo'n ding hebben en in user reviews op internet kun je het ook soms lezen. Ik overwoog zo'n cordless desktop te kopen omdat die bij mycom een keer 99 euro was. Uiteindelijk heb ik een Navigator SE en MX500 gekocht en dat staat mooi bij elkaar :)

Hier kun je zien dat de toetsen echt zwart zijn:

[afbeelding]

edit:
overigens is de SE ook wat degelijker en voelt de toetsaanslag veel lekkerder aan.. kortom, het is eigenlijk een heel ander keyboard geworden.. een stuk beter
Thanx voor de info, dat wist ik helemaal niet. :( Dan maar hopen dat ze snel een nieuwe combo uitbrengen. Dat zal toch ook wel nu ze een nieuw topmodel muis hebben? :? Ik wil namelijk niks anders als draadloos meer. :)

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-07 16:20

Goku33

Ownage!

ik heb anders die "oude" van de draadloze set, en ik vind het een perfect toetsenbord. Mijn letters slijten niet, de toetsaanslag is lekker en de knoppen zijn naar mijn idee 100% zwart... maar het is wel jammer dat ze hem niet in combo met de Mx700 hadden, dat had ik namelijk ook wel mooi gevonden...
Pagina: 1