Verwijderd

Topicstarter
mijn display is vanmiddag kapot gegaan... maar ik kan niet verzinnen op wat voor manier dat is gebeurd....

ik ben vanochtend met de auto naar school gegaan..... (arme student :P) toen ik op school aankwam niets aan de hand.....

om 14.00 moest ik gaan werken... nog steeds niets aan de hand

om 14.30 moest ik even 2 pc's plaatsen... ikke ze op de kar gezet kar verplaatst pc's geplaatst... wil ik een maat van me opbellen.... shit man.. mijn display is kaput Afbeeldingslocatie: http://www.klootwijk.info/nokia_3330.jpg

maar ik heb dus nergens tegenaan gestoten ofzo.... op mijn phoon cover is helemaal geen enkele kras te zien, mijn bovenste laag (verwisselbare cover) is dus nog gewoon heel, maar mijn lcd display niet meer.....

iemand enig idee hou dit kan? en zou dit eventueel onder de garantie vallen? is pas 2 maanden oud namelijk

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-02 15:08

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heb je de search al geraadpleegd...? Ik heb zo gelezen dat er nogal wat meer van die Nokiaatjes een kapot display hadden... ?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Dark Blue schreef op 13 januari 2003 @ 23:20:
Heb je de search al geraadpleegd...? Ik heb zo gelezen dat er nogal wat meer van die Nokiaatjes een kapot display hadden... ?
dat zijn 9 van de 10 keer kapotte regeltjes.... dat had ik met mijn 3210 daatbij miste ik 2 lcd regeltjes, ik heb nog nooit gehoord / gezien dat ze zo erg kapot zijn gesprongen.....

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:23 ]

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 00:10

Dommel

Professioneel Software Sloper

Wat ik zo zie is dat er toch een goed grote hoeveelheid druk heeft gestaan op die ronde vlek waardoor je LCD kapot is gegaan. Heb je met het verplaatsen van die pc's ook niet per ongeluk tegen een tafel aangeleund of die kast op je been laten leunen of zoiets :?

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:04
Helaas, geen garantie. Dit komt inderdaad meestal na een klap. Soms heb je heel veel pech..klein tikje en dit :(

Verwijderd

Topicstarter
ChristuS schreef op 13 January 2003 @ 23:25:
Wat ik zo zie is dat er toch een goed grote hoeveelheid druk heeft gestaan op die ronde vlek waardoor je LCD kapot is gegaan. Heb je met het verplaatsen van die pc's ook niet per ongeluk tegen een tafel aangeleund of die kast op je been laten leunen of zoiets :?
mijn telefoon zit altijd met display naar mijn been toe.... vanmiddag dus ook... dit weet ik 150% zeker..... daarom snap ik niet dat mijn display kapot is gesprongen.

de scheurlijnen lopen ook langs de vlek, niet door de vlek

de kar had ik naast de tafel gezet... dat heb ik dus geschoven.... er heeft dus eigenlijk helemaal niets op mijn been gerust......

laten vallen heb ik hem al wel vaker .... maar nog nooit is er bij mij daardoor een telefoon kapot gegaan... dit is eigenlijk mijn eerste die ik echt weg moet doen omdat hij onbruikbaar is..... ik ken niet sms-en...... :( :( bellen, en gebeld worden gaat daarintegen nog perfect....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:33 . Reden: typo ]

• Wisey
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:32:
[...]
mijn telefoon zit altijd met display naar mijn been toe.... vanmiddag dus ook... dit weet ik 150% zeker..... daarom snap ik niet dat mijn display kapot is gesprongen.

de scheurlijnen lopen ook langs de vlek, niet door de vlek

de kar had ik naast de tafel gezet... dat heb ik dus geschoven.... er heeft dus eigenlijk helemaal niets op mijn been gerust......

laten vallen heb ik hem al wel vaker .... maar nog nooit is er bij mij daardoor een telefoon kapot gegaan... dit is eigenlijk mijn eerste die ik echt weg moet doen omdat hij onbruikbaar is..... ik ken niet sms-en...... :( :( bellen, en gebeld worden gaat daarintegen nog perfect....
Balen :( Wegdoen hoeft nog niet, voor 40 euro kan je hem zelf maken..

Verwijderd

Topicstarter
Wisey schreef op 13 januari 2003 @ 23:35:
[...]

Balen :( Wegdoen hoeft nog niet, voor 40 euro kan je hem zelf maken..
is zo'n lcd-tje dan makkelijk te vervangen? en zo ja.. waar kan ik die dan halen?

[edit]
hier zal ik is ff naar gaan google.nl -en

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:39 ]

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 21:46
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 23:37:
[...]

is zo'n lcd-tje dan makkelijk te vervangen? en zo ja.. waar kan ik die dan halen?
Kan je eventueel ook wel laten doen als het je zelf niet lukt.. Op zwarte markt beverwijk ofzo zitten veel van die telefoon/reparatie tentjes

• Wisey
Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:37:
[...]

Nodig: Display 3310/3330 en Torx-6 Schroevendraaier

ben je beetje handig, dan kan je ook het display zonder frame bestellen voor +- 25 euro

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01:33

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Klikt misschien heel erg vreemd, maar zou het niet door de ernstige kou van de afgelopen dagen kunnen komen..

Toen ik deze topic titel las, moest ik meteen aan mijn koffiekan denken die ik vanmorgen van een hete koffieplaat afhaalde. (had hij het hele weekend op gestaan)
Toen ik hem onder de koude kraan wou afspoelen sprong hij spontaan in ca. 100 stukkies...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Wisey schreef op 13 januari 2003 @ 23:41:
[...]

Nodig: Display 3310/3330 en Torx-6 Schroevendraaier

ben je beetje handig, dan kan je ook het display zonder frame bestellen voor +- 25 euro
thnx.... ff bookmarken... uiteraard eerst morgen proberen ff bij nokia careline terug te halen :P (nee heb je, ja kan je krijgen :P )
Ginz schreef op 13 January 2003 @ 23:52:
Klikt misschien heel erg vreemd, maar zou het niet door de ernstige kou van de afgelopen dagen kunnen komen..

Toen ik deze topic titel las, moest ik meteen aan mijn koffiekan denken die ik vanmorgen van een hete koffieplaat afhaalde. (had hij het hele weekend op gestaan)
Toen ik hem onder de koude kraan wou afspoelen sprong hij spontaan in ca. 100 stukkies...
ik ben wel veel buiten bezig geweest? maar zou dat echt kunnen gebeuren als het wat warmer wordt?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 23:53 . Reden: reactie op ginz toegevoegd ]

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:52:
ik ben wel veel buiten bezig geweest? maar zou dat echt kunnen gebeuren als het wat warmer wordt?
Tja, als glas erg warm is kan het uitzetten, als het dan in één keer heel koud word kan het knappen....

En natuurlijk ook als dat andersom gebeurdt

-

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 13 January 2003 @ 23:55:
[...]

Tja, als glas erg warm is kan het uitzetten, als het dan in één keer heel koud word kan het knappen....

En natuurlijk ook als dat andersom gebeurdt
weer een prachtig argument voor de careline dan voor morgen... thnx :P

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 23:57:
weer een prachtig argument voor de careline dan voor morgen... thnx :P
Maar ik weet het dus niet zeker of dat met een display van een mobiel ook kan gebeuren....

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 13-01-2003 23:59 ]

-

Verwijderd

Topicstarter
Ginz schreef op 13 januari 2003 @ 23:58:
[...]

Maar ik weet het dus niet zeker of dat met een display van een mobiel ook kan gebeuren....
hoor ik morgen dan wel.....

• Norckon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 23:21
Dat kan ook goedkoper.

Ennuh dat warm/koud is onzin, staat wel ergens in de gebruiksaanwijzing dat ze van -10 tot 40 moeten werken ofsow.

[ Voor 41% gewijzigd door Norckon op 14-01-2003 13:03 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 23:14:
mijn display is vanmiddag kapot gegaan... maar ik kan niet verzinnen op wat voor manier dat is gebeurd....

ik ben vanochtend met de auto naar school gegaan..... (arme student :P) toen ik op school aankwam niets aan de hand.....

om 14.00 moest ik gaan werken... nog steeds niets aan de hand

om 14.30 moest ik even 2 pc's plaatsen... ikke ze op de kar gezet kar verplaatst pc's geplaatst... wil ik een maat van me opbellen.... shit man.. mijn display is kaput [afbeelding]

maar ik heb dus nergens tegenaan gestoten ofzo.... op mijn phoon cover is helemaal geen enkele kras te zien, mijn bovenste laag (verwisselbare cover) is dus nog gewoon heel, maar mijn lcd display niet meer.....

Voor een eurotje of 20 heb je een nieuw display. Zoeken eens op google naar zwarte markt :*)

iemand enig idee hou dit kan? en zou dit eventueel onder de garantie vallen? is pas 2 maanden oud namelijk

Verwijderd

LOL, ik was ook es op zoek naar een goedkoop display vervanging, maar vind ze nie echt rond de 15 euro voor de nokia 3310, meer is me dat ding niet waard :)
Pagina: 1