These are my principles. If you don't like them, I have others.
en ondertussen 1337 doen en zitten teren op de succes van HL
als CS er niet was geweest is HL nooit zoveel verkocht
dus best wel arrogantie ofzo
Ik meen dat ze bezig zijn met TFC.SonyEricsson schreef op 13 January 2003 @ 23:35:
valve zit ons nu lekker te maken met geruchten over HL2
En dan nog.
HL2 wordt nogal uitgebreid.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
These are my principles. If you don't like them, I have others.
daarom zullen ze het waarschijnlijk ook lekker uitstellen... om mooie nieuwe features te ontwikkelen en jou maar lekker te maken om dat geld in je zak te houdenagentorangina schreef op 14 januari 2003 @ 00:29:
ja.. ik weet nog dat tf2 mij tof leek, eindelijk eens voertuigen besturen in een fps , maar ja, nu is er battelfield al.. en het is alweer heel lang geleden dat ze eens een update hebben gegeven over tf2... Ze moeten er wel hele speciale gameplay van maken als ze het nu nog willen dat ik het koop
Deze plek is te koop.
Half Life2 wordt nogal uitgebreid? Vertel!SeRRveR schreef op 13 January 2003 @ 23:36:
[...]
Ik meen dat ze bezig zijn met TFC.
En dan nog.
HL2 wordt nogal uitgebreid.
Verwijderd
ik dacht een anticheat iets maar ik weet t niet zeker..
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik denk dat je veel realistischer bent als je zegt dat doordat de makers van het spel zo goed hebben gecodeerd en rekening hebben gehouden met eventuele uitbreidingen van het spel (en jij dus counterstrike kan spelen) dat het spel DAAROM zo goed is...SonyEricsson schreef op 13 januari 2003 @ 23:35:
valve zit ons nu lekker te maken met geruchten over HL2
Ik vind het eigenlijk een beetje arrogant om te zeggen dat het spel zo goed verkocht is vanwege een of andere uitbreiding...
Steam is een prog dat je download en daarma BETA's online kan spelen...Lord_Mithril schreef op 14 januari 2003 @ 09:59:
wtf word Steam eigenlijk?
ik dacht een anticheat iets maar ik weet t niet zeker..
Ze zijn nu bezig om Cstrike 1.6 BETA versie daarop te zetten maarja de release zo 7 january zijn en is nu al de 14e
[ Voor 3% gewijzigd door Shockers op 14-01-2003 10:29 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Maar ze mogen nu wel es wat meer over Team Fortress 2 losbrengen idd
hij komt zeker ook op de pc uit..schnumi schreef op 14 januari 2003 @ 13:41:
Nou zijn er weer geruchten dat Half Life 2 Xbox exclusief zal worden. Laat ze dat niet flikken.....
zo dom zijn ze namelijk ook weer niet hoor
ga jij als uitgever een game niet op de pc uitbrengen als je weet dat een community van miljoenen mappers en modders er op wacht?
if so dan ben je echt suicidaal bezig voor je bedrijf.
btw? ik denk dat ik de sub titels voor HL2 en TF2 al weet

Half Life Forever en Team Fortress Forever

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 14-01-2003 13:49 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Betekend dat niet gewoon dat ie exclusief voor de xbox (onder consoles) word, ze moeten wel heel erg dom zijn om em niet op de pc uit te brengenschnumi schreef op 14 January 2003 @ 13:41:
Nou zijn er weer geruchten dat Half Life 2 Xbox exclusief zal worden. Laat ze dat niet flikken.....
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Jah maar denk even aan het Halo verhaal en je weet genoeg...bAdmuTs schreef op 14 januari 2003 @ 13:51:
[...]
Betekend dat niet gewoon dat ie exclusief voor de xbox (onder consoles) word, ze moeten wel heel erg dom zijn om em niet op de pc uit te brengen
voor de duidelijkheid dus: eerst een jaar wachten ofzo en dan pas op de PC.
[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 13:58 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Donderdag komt de CS 1.6 (beta)Shockers schreef op 14 januari 2003 @ 10:29:
[...]
Steam is een prog dat je download en daarma BETA's online kan spelen...
Ze zijn nu bezig om Cstrike 1.6 BETA versie daarop te zetten maarja de release zo 7 january zijn en is nu al de 14e
Dat ze spellen maar uit blijven stellen is volgens mij een trend. Of ze hebben ernstige rekenfouten gemaakt, of ze kunnen de grafische vooruitgang niet bijbenen, of ze proberen zo de games te hypen. Kijk maar naar Duke Nukem Forever. Daar wordt nu al 5 jaar ofzo op gewacht, game is al meerdere keren van engine geswitcht en komt misschien pas in 2007 uit! Maar hierdoor wordt er heel wat van verwacht en blijven mensen er naar snakken. Zo gaat het denk ik ook met Half-Life 2 en Team Fortress 2. HL en TF waren allebei heel erg succesvol, waardoor er ook veel van de vervolgen wordt verwacht. Of ze er iets groots van maken kan natuurlijk ook, maar volgens mij gaat het meer om het uitmelken van de oude games en de nieuwe zo te hypen.
The devil is in the details.
Heb wel es gelezen dat ze met xbox-exclusive bedoelen dat t niet op GC of PS2 uitkomt.schnumi schreef op 14 January 2003 @ 13:41:
Een pc is geen console, dus wie weet
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Pfff. eerst zien dan geloven...MaRc0 schreef op 14 januari 2003 @ 17:05:
[...]
Donderdag komt de CS 1.6 (beta)
Dat ze spellen maar uit blijven stellen is volgens mij een trend. Of ze hebben ernstige rekenfouten gemaakt, of ze kunnen de grafische vooruitgang niet bijbenen, of ze proberen zo de games te hypen. Kijk maar naar Duke Nukem Forever. Daar wordt nu al 5 jaar ofzo op gewacht, game is al meerdere keren van engine geswitcht en komt misschien pas in 2007 uit! Maar hierdoor wordt er heel wat van verwacht en blijven mensen er naar snakken. Zo gaat het denk ik ook met Half-Life 2 en Team Fortress 2. HL en TF waren allebei heel erg succesvol, waardoor er ook veel van de vervolgen wordt verwacht. Of ze er iets groots van maken kan natuurlijk ook, maar volgens mij gaat het meer om het uitmelken van de oude games en de nieuwe zo te hypen.

Ik denk eigenlijk wel dat ze eerst met de PC release komen en het dan pas poorten naar console.schnumi schreef op 14 January 2003 @ 13:57:
[...]
Jah maar denk even aan het Halo verhaal en je weet genoeg...
voor de duidelijkheid dus: eerst een jaar wachten ofzo en dan pas op de PC.
Heel veel geld is er niet meer te verdienen aan HL dus ze moeten nu toch echt bijna met iets nieuws komen

Wat wil je eerst zien en dan geloven
Verwijderd
Dat is het dus wel, ieg, dat ze er mee bezg zijn dan.Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 09:53:
HL2 is nog niet eens officieel bekend gemaakt tot hij uitkomt of dat valve ermee bezig is.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Half-Life is de beste game ooit gemaakt, en velen zijn het met me eens dus lang gebruikmaken van het succes van zon prachtgame zou ik zelf ook doen als ik zon meesterwerk had gemaakt. Ik begrijp dat het NU niet zo super meer is vanwege de graphics, de scene's, de omgevingen allemaal zo uitbundig zijn in de nieuwe games.
Daarnaast doe je beetje stomme uitspraken want valve is na de release van Half-Life heel erg bezig geweest met updaten, mods maken, mod teams helpen, supporten van nieuwe technologien in de engine.
Moet jij eens het verschil zien tussen Half-Life 1.0.0.0 en 1.1.1.0
De hele Half-Life engine is volgepropt met updates en uitgebuit kwa kracht.
En dat Valve alleen TFC heeft gemaakt klopt natuurlijk niet, Valve is sinds de release van 7.1 van Counter-Strike bezig met de game. Valve heeft de game overgekocht en Gooseman is in dienst genomen bij Valve en werkt nu ongeveer 2 jaar aan de game om te updaten en nieuwe dingen toe te voegen. Ook heeft Valve de mod 'Deathmatch Classic' gemaakt, een mod die de gigantisch leuke Deatmatch van Quake 1 nabootst met toestemming van ID Software. Ook is Valve bezig met Day of Defeat en natuurlijk dan ook dus Team Fortress Classic. Alleen maar prachtig om zo de tijd te vullen tot aan de aankondiging/release van Half-Life Episode 2.
TFC is wel iets dat ook voor Q1 was geloof ik.
Steam is een soort omgeving van waaruit je HL en hl based mods kan starten die erbij aangesloten zijn. Omdat het vooral gericht is op breedband connecties krijg je de nieuwste updates binnen als je het spel start, laadtijden zijn hierdoor wel iets langer, maar de bestanden worden gechecked en cheats etc. worden hierdoor moeilijker te gebruiken (zover ik weet) en de screenies die ik ervan gezien heb op csnation en gamespy is het best een vooruitgang. Als het vandaag uitkomt ga ik het zeker checken want ik wacht al heel lang op CS 1.6
.
TFC is wel iets dat ook voor Q1 was geloof ik.
quote]
TFC was gemaakt voor Q1
Dat hl nu met de eer stijkt is niet eerlijk Q1 was de eerste die het had
The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.
Het suc6 van HL ligt in het 'simpel' zijn van de engine / game, hierdoor in een eigen mod / story maken relatief simpel en aantrekkelijk
Waarom een sequel laten maken (door Valve / Gearbox) als iedereen zelf wat kan maken
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Dat is al eens gebeurt. Ken je de retail versie niet?Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 19:32:
Ik zou als maker van Counterstrike aan een eigen 3d engine werken, zonodig programmeurs inhuren en Counterstrike als een compleet game op de markt zetten en niet als een mod.
Ik, geheel anders
CS is er wel als volledige game op de markt, maar dan heeft ie nog niet z'n eigen engine en dingen. CS Retail is dus weer gewoon ff snel cashen.Furknell schreef op 16 januari 2003 @ 19:59:
[...]
Dat is al eens gebeurt. Ken je de retail versie niet?