Valve (Half Life) - Waar zijn die lui mee bezig?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:33
Ik vroeg me af waar Valve, de mensen van Half Life, mee bezig zijn. De website zegt dat ze met een of ander vaag programma genaamd Steam bezig zijn, maar wat is er dan in vredesnaam met Half Life gebeurd? Ze hebben sinds 1998 niks gedaan, alle expansions zijn door andere bedrijven gemaakt.

WAAR IS HALF LIFE 2???

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:31
valve zit ons nu lekker te maken met geruchten over HL2
en ondertussen 1337 doen en zitten teren op de succes van HL

als CS er niet was geweest is HL nooit zoveel verkocht
dus best wel arrogantie ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

SonyEricsson schreef op 13 January 2003 @ 23:35:

Ik meen dat ze bezig zijn met TFC.
En dan nog.
HL2 wordt nogal uitgebreid.

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
Half-Life 2 vind ik nog niet zon ramp maar Team Fortress 2, dat is pas een RAMP :(, daar w8 ik al sinds '96 of '97 op en er is nog steeds niks meer over bekend dan toen :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:33
Sinds 96... HL kwam in 98 uit :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
ja.. ik weet nog dat tf2 mij tof leek, eindelijk eens voertuigen besturen in een fps , maar ja, nu is er battelfield al ;).. en het is alweer heel lang geleden dat ze eens een update hebben gegeven over tf2... Ze moeten er wel hele speciale gameplay van maken als ze het nu nog willen dat ik het koop :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

agentorangina schreef op 14 januari 2003 @ 00:29:
ja.. ik weet nog dat tf2 mij tof leek, eindelijk eens voertuigen besturen in een fps , maar ja, nu is er battelfield al ;).. en het is alweer heel lang geleden dat ze eens een update hebben gegeven over tf2... Ze moeten er wel hele speciale gameplay van maken als ze het nu nog willen dat ik het koop :(
daarom zullen ze het waarschijnlijk ook lekker uitstellen... om mooie nieuwe features te ontwikkelen en jou maar lekker te maken om dat geld in je zak te houden ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingnbajam
  • Laatst online: 20-09-2022
SeRRveR schreef op 13 January 2003 @ 23:36:
[...]

Ik meen dat ze bezig zijn met TFC.
En dan nog.
HL2 wordt nogal uitgebreid.
Half Life2 wordt nogal uitgebreid? Vertel! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HL2 is nog niet eens officieel bekend gemaakt tot hij uitkomt of dat valve ermee bezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
wtf word Steam eigenlijk?
ik dacht een anticheat iets maar ik weet t niet zeker..

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:58

KneoK

Not in a million lightyears

SonyEricsson schreef op 13 januari 2003 @ 23:35:

Ik denk dat je veel realistischer bent als je zegt dat doordat de makers van het spel zo goed hebben gecodeerd en rekening hebben gehouden met eventuele uitbreidingen van het spel (en jij dus counterstrike kan spelen) dat het spel DAAROM zo goed is...
Ik vind het eigenlijk een beetje arrogant om te zeggen dat het spel zo goed verkocht is vanwege een of andere uitbreiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 22:44
Lord_Mithril schreef op 14 januari 2003 @ 09:59:
wtf word Steam eigenlijk?
ik dacht een anticheat iets maar ik weet t niet zeker..
Steam is een prog dat je download en daarma BETA's online kan spelen...
Ze zijn nu bezig om Cstrike 1.6 BETA versie daarop te zetten maarja de release zo 7 january zijn en is nu al de 14e :(

[ Voor 3% gewijzigd door Shockers op 14-01-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valve is gewoon relaxt. Okay, iets te relaxt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nou zijn er weer geruchten dat Half Life 2 Xbox exclusief zal worden. Laat ze dat niet flikken.....

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Laatst online: 01-11-2024
Heh, dat flikken ze niet hoor ;).
Maar ze mogen nu wel es wat meer over Team Fortress 2 losbrengen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Laatst online: 22-09 23:03
schnumi schreef op 14 januari 2003 @ 13:41:
Nou zijn er weer geruchten dat Half Life 2 Xbox exclusief zal worden. Laat ze dat niet flikken.....
hij komt zeker ook op de pc uit..
zo dom zijn ze namelijk ook weer niet hoor ;)
ga jij als uitgever een game niet op de pc uitbrengen als je weet dat een community van miljoenen mappers en modders er op wacht?
if so dan ben je echt suicidaal bezig voor je bedrijf.

btw? ik denk dat ik de sub titels voor HL2 en TF2 al weet 8)7
Half Life Forever en Team Fortress Forever 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door LordMithril op 14-01-2003 13:49 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 15:22

bAdmuTs

mAzE

(jarig!)
schnumi schreef op 14 January 2003 @ 13:41:
Betekend dat niet gewoon dat ie exclusief voor de xbox (onder consoles) word, ze moeten wel heel erg dom zijn om em niet op de pc uit te brengen

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

bAdmuTs schreef op 14 januari 2003 @ 13:51:
[...]

Betekend dat niet gewoon dat ie exclusief voor de xbox (onder consoles) word, ze moeten wel heel erg dom zijn om em niet op de pc uit te brengen
Jah maar denk even aan het Halo verhaal en je weet genoeg...

voor de duidelijkheid dus: eerst een jaar wachten ofzo en dan pas op de PC.

[ Voor 12% gewijzigd door schnumi op 14-01-2003 13:58 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 01:35
Shockers schreef op 14 januari 2003 @ 10:29:
[...]

Steam is een prog dat je download en daarma BETA's online kan spelen...
Ze zijn nu bezig om Cstrike 1.6 BETA versie daarop te zetten maarja de release zo 7 january zijn en is nu al de 14e :(
Donderdag komt de CS 1.6 (beta) :)

Dat ze spellen maar uit blijven stellen is volgens mij een trend. Of ze hebben ernstige rekenfouten gemaakt, of ze kunnen de grafische vooruitgang niet bijbenen, of ze proberen zo de games te hypen. Kijk maar naar Duke Nukem Forever. Daar wordt nu al 5 jaar ofzo op gewacht, game is al meerdere keren van engine geswitcht en komt misschien pas in 2007 uit! Maar hierdoor wordt er heel wat van verwacht en blijven mensen er naar snakken. Zo gaat het denk ik ook met Half-Life 2 en Team Fortress 2. HL en TF waren allebei heel erg succesvol, waardoor er ook veel van de vervolgen wordt verwacht. Of ze er iets groots van maken kan natuurlijk ook, maar volgens mij gaat het meer om het uitmelken van de oude games en de nieuwe zo te hypen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 23-09 14:21

Glorificationer426

come we hero rush yes?

schnumi schreef op 14 January 2003 @ 13:41:
Heb wel es gelezen dat ze met xbox-exclusive bedoelen dat t niet op GC of PS2 uitkomt.
Een pc is geen console, dus wie weet :)

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 14 januari 2003 @ 17:05:
[...]

Donderdag komt de CS 1.6 (beta) :)

Dat ze spellen maar uit blijven stellen is volgens mij een trend. Of ze hebben ernstige rekenfouten gemaakt, of ze kunnen de grafische vooruitgang niet bijbenen, of ze proberen zo de games te hypen. Kijk maar naar Duke Nukem Forever. Daar wordt nu al 5 jaar ofzo op gewacht, game is al meerdere keren van engine geswitcht en komt misschien pas in 2007 uit! Maar hierdoor wordt er heel wat van verwacht en blijven mensen er naar snakken. Zo gaat het denk ik ook met Half-Life 2 en Team Fortress 2. HL en TF waren allebei heel erg succesvol, waardoor er ook veel van de vervolgen wordt verwacht. Of ze er iets groots van maken kan natuurlijk ook, maar volgens mij gaat het meer om het uitmelken van de oude games en de nieuwe zo te hypen.
Pfff. eerst zien dan geloven... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

schnumi schreef op 14 January 2003 @ 13:57:
[...]

Jah maar denk even aan het Halo verhaal en je weet genoeg...

voor de duidelijkheid dus: eerst een jaar wachten ofzo en dan pas op de PC.
Ik denk eigenlijk wel dat ze eerst met de PC release komen en het dan pas poorten naar console.
Heel veel geld is er niet meer te verdienen aan HL dus ze moeten nu toch echt bijna met iets nieuws komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die fasten zitten gewoon met een dikke Stik pr0n te kijkeh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oakley
  • Laatst online: 17-08 17:14
De mensen van Valve zijn al 5 jaar op vakantie... Zoveel HL cd's verkocht, die hoeven nooit meer te werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 23-09 22:44
Die team fortress 2 die zo erg fantastisch zou worden :r .. als je bij NEWS kijkt laatste update: Jan 23, 2001 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 17:32:
[...]

Pfff. eerst zien dan geloven... :Z
Wat wil je eerst zien en dan geloven :? Ik heb ongeveer 3 verschillende dingen verteld en je quote alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 09:53:
HL2 is nog niet eens officieel bekend gemaakt tot hij uitkomt of dat valve ermee bezig is.
Dat is het dus wel, ieg, dat ze er mee bezg zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Altijd dat eeuwige gezeik... Ook wanneer er nwe patches gaan uitkomen... Puntje bij paaltje blijft iedereen het spelleke kopen/spelen.....

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Dat Half-Life 2 en Counter-Strike 2 in productie zijn is duidelijk, op tv liet Gooseman zelf zien dat hij een nieuwe model had gemaakt voor de nieuwe game, dat was in een documentaire over geweld in games.

Half-Life is de beste game ooit gemaakt, en velen zijn het met me eens dus lang gebruikmaken van het succes van zon prachtgame zou ik zelf ook doen als ik zon meesterwerk had gemaakt. Ik begrijp dat het NU niet zo super meer is vanwege de graphics, de scene's, de omgevingen allemaal zo uitbundig zijn in de nieuwe games.

Daarnaast doe je beetje stomme uitspraken want valve is na de release van Half-Life heel erg bezig geweest met updaten, mods maken, mod teams helpen, supporten van nieuwe technologien in de engine.

Moet jij eens het verschil zien tussen Half-Life 1.0.0.0 en 1.1.1.0
De hele Half-Life engine is volgepropt met updates en uitgebuit kwa kracht.
En dat Valve alleen TFC heeft gemaakt klopt natuurlijk niet, Valve is sinds de release van 7.1 van Counter-Strike bezig met de game. Valve heeft de game overgekocht en Gooseman is in dienst genomen bij Valve en werkt nu ongeveer 2 jaar aan de game om te updaten en nieuwe dingen toe te voegen. Ook heeft Valve de mod 'Deathmatch Classic' gemaakt, een mod die de gigantisch leuke Deatmatch van Quake 1 nabootst met toestemming van ID Software. Ook is Valve bezig met Day of Defeat en natuurlijk dan ook dus Team Fortress Classic. Alleen maar prachtig om zo de tijd te vullen tot aan de aankondiging/release van Half-Life Episode 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Van mij mogen ze teren op Halflife, tis een van de beste games die ooit uitgebracht is en voor deze game zijn ook de beste mods ooit uitgebracht. Denk maar aan TFC, CS en DoD en dan heb je nu weer natural selection (zelf nog niet gechecked) maar schijnt ook zeer origineel te zijn.
TFC is wel iets dat ook voor Q1 was geloof ik.

Steam is een soort omgeving van waaruit je HL en hl based mods kan starten die erbij aangesloten zijn. Omdat het vooral gericht is op breedband connecties krijg je de nieuwste updates binnen als je het spel start, laadtijden zijn hierdoor wel iets langer, maar de bestanden worden gechecked en cheats etc. worden hierdoor moeilijker te gebruiken (zover ik weet) en de screenies die ik ervan gezien heb op csnation en gamespy is het best een vooruitgang. Als het vandaag uitkomt ga ik het zeker checken want ik wacht al heel lang op CS 1.6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:44
[quote]Sorcerer@ schreef op 16 januari 2003 @ 11:54:
.
TFC is wel iets dat ook voor Q1 was geloof ik.

quote]

TFC was gemaakt voor Q1

Dat hl nu met de eer stijkt is niet eerlijk Q1 was de eerste die het had

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Laatst online: 10:27

chromeeh

the Gnome

Weinig kans dat er de eerste tijd een HL 2 komt....
Het suc6 van HL ligt in het 'simpel' zijn van de engine / game, hierdoor in een eigen mod / story maken relatief simpel en aantrekkelijk :)

Waarom een sequel laten maken (door Valve / Gearbox) als iedereen zelf wat kan maken :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als maker van Counterstrike aan een eigen 3d engine werken, zonodig programmeurs inhuren en Counterstrike als een compleet game op de markt zetten en niet als een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Verwijderd schreef op 16 januari 2003 @ 19:32:
Ik zou als maker van Counterstrike aan een eigen 3d engine werken, zonodig programmeurs inhuren en Counterstrike als een compleet game op de markt zetten en niet als een mod.
Dat is al eens gebeurt. Ken je de retail versie niet?

Ik, geheel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Furknell schreef op 16 januari 2003 @ 19:59:
[...]

Dat is al eens gebeurt. Ken je de retail versie niet?
CS is er wel als volledige game op de markt, maar dan heeft ie nog niet z'n eigen engine en dingen. CS Retail is dus weer gewoon ff snel cashen.

Pagina: 1