Toon posts:

socked 7 haakjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zijn de haakjes van het socked 7 het zelfde als bij socked a zo ja dan kan ik gewoon me p1 mobo naar school slepen en een klem maken bij metaaltechniek voor me wc blokje :7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 22:58 . Reden: Ik bedoel dan de midelste pinnetjes he ]

Verwijderd

volgens mij wel zelfde afstand d8 ik

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-02 20:10

DSK

boeiend...

Kun je de afstand niet meten bij een socket A? je moet hem toch ook meten op school dan van je Socket 7?

Blog (Linux-related)

Verwijderd

Socket A = Socket 7 = Socket 370 kwa socket dan, niet kwa pins en functionaliteit ed.

Verwijderd

Topicstarter
oke dan weet ik genoeg want ik heb nog een doorgefikt p1 mobo knip ik de socked er af want is altijd handig kan je wat meer probeersels maken en uit testen

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07-2025

snooze

kinda busy atm.

meten = weten zou ik zeggen

weet iemand nog een leuke signature?

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:30
de hoogte met cpu aangebracht is wel anders geloof ik, is belangrijk als je je core niet wilt beschadigen.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 01:15
me heeft ook een 8 cm Socket A koeler op een amd k6 -400 zitten.... klemmetjes zijn het zelfde...

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10-2025
Ja kan wel ongeveer, alleen zit je met de plaats waar je druk uitoefent.
Dat moet je dus precies meten op je amd, als je dat op die socket 7 gaat meten heb je dikke kans dat je met je klem naast de core van je amd gaat drukken.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

Verwijderd

Socket A koeler op een (Super) Socket 7 gaat prima, andersom gaat niet. Ik heb zelf een Alpha 6035-A op mijn Asus P5-A met K6-2/500 (servertje) zitten. Die was overgebleven van mijn KT7 bord met Duron.
Pagina: 1