Toon posts:

Creative Live 5.1 compatible voor Xbox?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Ik kan voor een paar duiten een creative live 5.1 speakerset kopen. Maar mijn vraag is kan ik deze dan ook aansluiten op mijn Xbox. Misschien nodig te vermelden is dat ik een DVD speler met DTS heb...
Wat heb ik 'r voor nodig om dit klaar te spelen??

MvG,

Stefan

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Wat voor Creative Live 5.1 Speakerset kan je krijgen? Want er is geen een boxenset die zo heet :P
Als die gewoon via USB of een andere aansluiting op je Xbox aan te sluiten is zal het misschien wel kunnen, maar speakersets voor de pc zijn meestal alleen aan te sturen met drivers enzo. Het moet er dus echt bij staan (bijvoorbeeld op de doos) wil het werken op je DVD speler/Xbox.

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Als ik het goed heb gebruikt een 5.1 speakerset van creative 3 jack pluggen (1 plug voor links/rechts voor, 1 plug voor links/rechts achter en 1 plug voor woover en center), als je 3 ingangen voor jack pluggen hebt op zo'n doos kan het ;) maar dat zal vast wel in het boekje staan ;)

Verwijderd

Topicstarter
desktop theater 5.1
dtt2200
creative dolby surround set 5.1

zijn de namen die ik te horen krijg...verder weet de eigenaar geen nummer oid want hij heeft de doos weggeflikkerd...

En deze set gebruikt idd 3 (verschillende?) pluggen...

Std heeft de Xbox niet 3 ingangen maar deze kan je volgens mij wel krijgen als je 'r zo'n kabel voor koopt...

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 22:58 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 22:58:
desktop theater 5.1
dtt2200

zijn de namen die ik te horen krijg...verder weet de eigenaar geen nummer oid want hij heeft de doos weggeflikkerd...

Std heeft de Xbox niet 3 ingangen maar deze kan je volgens mij wel krijgen als je 'r zo'n kabel voor koopt...
Het zullen nier 3 verschillende pluggen zijn, ze zien er uit als een hoofdtelefoon plug, Mischien dat je idd een kabel kan krijgen, dit zal dan (volgens mij) een scart zijn die naar allemaal (tulp) pluggen eindigt, van daar zul je een paar pluggen moeten gebruiken voor de speakers (waar je ook weer verloop stukjes voor nodig hebt om van 2x tulp naar contra jack plug te gaan) en een paar voor de TV...
* White Dust vind 't nogal omslachtig. Het is denk ik toch echt makkelijker om een speakerset te kopen speciaal voor de kruisdoos ;)

[ Voor 7% gewijzigd door White Dust op 13-01-2003 23:08 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 22:58:
desktop theater 5.1
dtt2200

Het is dus de Creative Labs Desktop Theatre 5.1 DTT 2200 :)
Dat Dolby Surround Set zegt alleen maar dat ie Dolby Surround aan kan :P
Ik denk wel dat je 'm aan kan sluiten, maar je zegt dat je ook een DVD speler apart hebt. Heeft die dezelfde aansluitingen?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Kheb dus nu deze set op m'n DVD aangesloten en 't klinkt aardig :)...
Maaruh hoe laat ik mijn Xbox nou via deze boxen klinken? Wat heb ik hier voor nodig? En welke aansluitingen?

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:37
Dat je topics in AV dicht zijn, betekend niet dat je het vervolgens hier gewoon kan vragen hoor :{

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.