Netware 6 en 3c5x9`s en 3c900`s

Pagina: 1
Acties:

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Ik ben hier met m`n windows 2000 server aan het prutsen. En ik denk van dan installeer ik ff op m`n nw6 server m`n 3com 509b-combo en dan kan die tijdelijk internet delen. Kom ik tot de ontdekking dat daar de drivers niet inzitten voor zowel de 3c5x9 als de 3c90x.

Terwijl ik er vandaag nog 3 geinstalleerd heb onder 5.1

Ik zoeken op inet maar kan weinig vinden.

Iemand die tips heeft. ???

Niet zeggen intel 10/100 of 3c905 er in want die heb ik niet. En ik vind het zonde om 10/100 kaartjes op te geven voor een 10mbit verbinding.

p.s. ik denk zet het maar onder PNS want ik denk dat 90% van de mensen in NTS nog nooit van Netware gehoord heeft.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23

Arno

PF5A

raymonvdm schreef op 13 januari 2003 @ 22:42:
p.s. ik denk zet het maar onder PNS want ik denk dat 90% van de mensen in NTS nog nooit van Netware gehoord heeft.
De meeste Novell vragen staan in PNS, dus ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan om je topic hier te posten ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:12
die zitten er niet in -strange-? En als je de drivers neemt van de vorige versie?

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-04 13:12
Idd, daar ff zoeken

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Arno

Arno

PF5A

Bedankt voor je nuttige bijdrage :?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Yep, die diskettes downen en daar de nw-drivers pakken...

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Ik zou zweren dat er afgelopen december een vrijwel identiek draadje (met wat nuttige links van mij) in NT of PNS stond .. maar kan 'm niet vinden :(

Tijd voor een nieuwe sig..

Verwijderd

driver van internet halen

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Het draadje was toch andere NIC's en een andere NW versie :P 8)7
Misschien dat je er toch iets aan hebt:
[rml][ Netware 4.11] Installatie probs[/rml]

• Arno

Arno

PF5A

Joh :/

Is pas 10x gezegd :/

Jeremy Clarkson

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06-2025
Jullie falen allemaal 8)

Je neemt de cd van 5.1 je zoekt op 3c5x9.lan en .ldi (uit m`n hoofd) staan in de drivers map en dit doe je ook met 3c9xx.lan en .ldi

En deze parkeer je in de sys:system van je netware 6 doos

Dan start je inetcfg opnieuw (net zolang totdat ie opnieuw gaat scannen voor drivers als je de kaart wil toevoegen)

En dan selecteer je de driver en ff zoeken naar de juiste pci settings en voila het werkt :*)

Dus voor alle mensen in de toekomst !! :Y)

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dan doe JIJ het fout, dit is toch het eerste waar je kijkt :+
Nog nettere manier: zet die bestanden in C:\Update (uit m'n hoofd) ten tijde van de installatie.

Met NW6 & Madge TRN is dit precies hetzelfde .. die kent 'ie in de eerste instantie ook niet.

Verwijderd

Ja he.... ik ging er ook vanuit dat je de standaard zaken al lang bekeken had... grapjas ;)

• DGTL_Magician
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 15:04

DGTL_Magician

Kijkt regelmatig vooruit

Koffie schreef op 14 January 2003 @ 12:18:
Dan doe JIJ het fout, dit is toch het eerste waar je kijkt :+
Nog nettere manier: zet die bestanden in C:\Update (uit m'n hoofd) ten tijde van de installatie.

Met NW6 & Madge TRN is dit precies hetzelfde .. die kent 'ie in de eerste instantie ook niet.
c:\nwupdate is het :p

Blog | aaZoo - (Wireless) Networking, Security, DDoS Mitigatie, Virtualisatie en Storage

Pagina: 1