Ik heb een pc-tje overgenomen via mijn werk, maar deze was origineel zonder harde schijf (met enkel een cd-rom speler, werd gebruikt als server voor bepaalde rand-apparatuur). Nu heb ik hier een harde-schijf in gebouwd en windows ME erop gezet. Het is een P333, 192 Mb met nu een 8 Gb schijfje erin. Ik wil hem gaan gebruiken als mp3 player, maar nu zijn er drie onbekende apparaten gevonden:
Multimedia (waarschijnlijk geluidskaart?)
Ethernet-kaart
Modem
Al deze dingen zijn intern, maar ik heb geen idee van welk merk en van welk type. Ook de PC is geen normaal type en totaal merkloos. Het heeft geen pci sloten en is supercompact. Windows Me draait prima, maar ik wil graag het geluid en het internet aan de praat krijgen. Is er een mogelijkheid dat ik het type modem en het type geluidskaart achterhaal? Nogmaals, alles is onboard, en ik kan nergens ook maar iets van een merkje achterhalen!
Please help!
Multimedia (waarschijnlijk geluidskaart?)
Ethernet-kaart
Modem
Al deze dingen zijn intern, maar ik heb geen idee van welk merk en van welk type. Ook de PC is geen normaal type en totaal merkloos. Het heeft geen pci sloten en is supercompact. Windows Me draait prima, maar ik wil graag het geluid en het internet aan de praat krijgen. Is er een mogelijkheid dat ik het type modem en het type geluidskaart achterhaal? Nogmaals, alles is onboard, en ik kan nergens ook maar iets van een merkje achterhalen!
Please help!