Wat als de key gevonden is?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023
Wat gaan we doen als de key gevonden is? Verder met RC-72? Ikzelf heb daar namelijk niet veel zin in. Tot het einde der tijden brute force codes kraken is niet zo zinvol. RC-64 is dus al bijna niet te kraken, en ze zijn al bij RC-2048 met encryptie.

We zouden ook als team kunnen overstappen op Seti (blaaaaah! :)) of Gamma Flux of nog iets anders?

Ik vroeg mij af wat jullie mening hierover is?

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• Elect
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dit is inderdaad niet echt zinvol .. maar ja is wel leuk om de nederlanders te laten winnen .. maar ik ga hierna verder met SETI@home .... is veel leuker en is een beetje gafisch .. mag ook wel.

verder is dit wel eens leuk voor een keertje hoor maar ik ga hier echt niet mee verder
(en toch zeker niet met de 2048 ..)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Hmmz een 72 bits key, dat is toch als ik het goed heb 100 miljoen keer zoveel als een 64 bits key?

Hmmz kunnen ze het beter spannend houden en een 68 bits key maken... :)

Ik ben benieuwd, wie hem vind, dat zijn wij vast niet, zon gast als: The Tortoise, met 200k hooibalen per dag zal het eerder worden.

• dyna18
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-03 14:38
Op http://www.distributed.net/nextgen / staan een aantal forums, waarop suggesties worden gedaan over de toekomst van dnet, rc5, enz.

1 van de dingen waarover gesproken wordt, is mogelijk vervolg projecten. Persoonlijk trekt mij dat distributed chess mij wel aan.

Kijk dan blijf ik ermee door gaan, iets (bijna) oneindigs kraken hoeft van mij nou ook weer niet.

Verwijderd

72 bit is maar 8 bit meer dan 64, dus dat duurt 256 keer zo lang.... ook te veel natuurlijk. :)

• Diadem
  • Laatst online: 31-05-2023
Ik hoop zelf persoonlijk dat ze bij dnet zelf wat leuks bedenken na RC-64. Want zij hebben wel de leukste stats, en dat is de belangrijkste reden dat ik meedoe. Gelukkig doen ze dat kennelijk dus ook.

Ikzelf stem voor de chess engine. Wat moet je anders als fanatiek (naja, vroeger, nu niet meer) schaker. Hoewel ik mijn twijfels heb over de haalbaarheid van realmode chess. Om dat te kunnen moet iedereen immers elke dag flushen, en dat haalt lang niet iedereen. Veel zinvoller lijkt het mij om gewoon brute force eindspelen te gaan analyseren. Ze hebben nu alle eindspelen met 5 stukken uitgeanalyseerd, maar met 6 zijn ze er nog lang niet. Dat zou dnet wel voor ze kunnen opknappen. (en daarna 7 en 8 enzovoort, ik denk niet dat ze 32 (= beginstelling) ooit zullen halen, maar 7 en 8 moet kunnen).

Rico-Burn:
Wij halen (samen) 3x zoveel binnen als die tortoise gast hoor.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• My
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-01 21:17

My

wachten tot de deur open gaat

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ze zijn toch al bezig met OGR?

is weer eens heel iets anders.
:)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:59

Flapmo

and back is gigi!

Ach ik ben nu hiermee bezig en haal gozers in die al 10x zoveel dagen meedoen als mij dus kan inderdaad nog wel even duren maar wat ik hierna doe zie ik dan wel weer :)

Misschien een ander project misschien niet zie wel..

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Verwijderd

heel leuk hoor dat dnet, maar de enige reeden dat ik meedoe is om het mac platform bovenaan te laten staan. seti is VEEL leuker, ik weet niet mischien ga ik zometeen effe de nieuwe client ophalen.
AARGH ik sta in een 2strijd

:) :( :) :(

Verwijderd

Dudes, ik denk dat we gewoon rustig moeten afwachten wat de Dutch Power Cows doen voor een contest en dan die contest volgen!
mzzls,

s http://www.udpcc.com
DE Utrecht Dutch Power Cows!
Pagina: 1