Toon posts:

Software Digicam picture retrieval?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog makkelijk werkende programma's om pics van je digicam af te halen? Ik heb winME en XP gedraaid en daar maakt hij er een soort virtuele schijf van, maar helaas doet win2k dit niet :/

Er moeten toch wel programma's hiervoor zijn? heb er veel naar gezocht maar niks kunnen vinden. Het betreft hier trouwens een Canon A100.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 22:03:
Zijn er nog makkelijk werkende programma's om pics van je digicam af te halen? Ik heb winME en XP gedraaid en daar maakt hij er een soort virtuele schijf van, maar helaas doet win2k dit niet :/

Er moeten toch wel programma's hiervoor zijn? heb er veel naar gezocht maar niks kunnen vinden. Het betreft hier trouwens een Canon A100.
Er zit toch wel een CD'tje met de drivers bij je camera?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:40

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Windows 2000 hoort het wel te doen, ik heb het al op tientallen systemen gedaan, altijd met succes onder zowel Windows ME, 2000 (SP1, SP2, SP3) en XP.

Ik denk dat er wat mis is met je computer (of de instellingen daarvan)...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel drivers en programma ect. maar maakt geen disk aan.
Johnny schreef op 13 januari 2003 @ 22:16:
Windows 2000 hoort het wel te doen, ik heb het al op tientallen systemen gedaan, altijd met succes onder zowel Windows ME, 2000 (SP1, SP2, SP3) en XP.

Ik denk dat er wat mis is met je computer (of de instellingen daarvan)...
Enig id wat ik kan instellen hiervoor?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 22:20:
Heb wel drivers en programma ect. maar maakt geen disk aan.

[...]

Enig id wat ik kan instellen hiervoor?
Nee, waarschijnlijk werkt win2000 ook niet met een externe disk, maar moet je met een programmatje de foto overladen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 22:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ken je toevallig een goed simpel programmatje?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 22:34:
Ken je toevallig een goed simpel programmatje?
Er zijn daarvoor geen algemene programma's, je moet ff kijken wat er allemaal op de cd-rom staat..

Verwijderd

Topicstarter
Ja op de cd staat alleen de rukke zoombrouwser daarom heb ik dit topic ook geopend.. maar helaas blijkt dus dat er niks anders is :(
Pagina: 1