Toon posts:

W-Lan kaart openmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Edimax Wireless LAN kaartje liggen waarvan ik het kapje af wil halen om hem te modden zodat ik een externe antenne ken aansluiten

Typenummer: ew7012PC

Iemand enig idee....?

Verwijderd

Topicstarter
Het is zo'n PCMCIA kaart BTW :)

Verwijderd

Proberen? :+ :X

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08 15:11

LauPro

Prof Mierenneuke®

Zit meestal een soort 'spoeltje' in, zou ik niet in gaan knippen maar het kan wel op zich wel. Vraag me wel af of die wel sterk genoeg is dan voor jouw 'antenne'

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

het is ook maar de vraag of dat allemaal afgestemd is op de impedantie van een normale externe connector ....... je weet wel met zo'n 27mc bak 1:1 zetten
goeie kans dat die interne antenetjes .. dus ook de aansturing een beetje "custom made" is

ik vind dit dan ook meer in cme thuishoren .....

[ Voor 14% gewijzigd door Fish op 13-01-2003 23:32 ]

Iperf

• AceRimmer
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-08 18:03

AceRimmer

What a guy...

Zit er onder dat ronde dopje al geen aansluiting voor een externe antenne ?

Afbeeldingslocatie: http://www.kellytech.hu/image/networking/edimax/ew7002.jpg

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:24
Ik heb er ook precies zo eentje, er zit een koperen iets onder, volgens mij kun je er wel iets op aansluiten/solderen, maar het is niet een standaard Orinoco aansluiting, helaas.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

voordat je die antene probeerd aan te sluiten weet je wel zeker dat die antene de juiste weerstand heeft, als dat neit zo is krijg je uiteindelijk alleen maar storing

Verwijderd

ohw nog iets ik heb een realtek kaartje daar zit gewoon een klein rubbertje op t kappie waar je antene op kan aansluiten zit dat er bij jou ook niet op (ongeveer tzelfde als bij een mobiel ook zit)
Pagina: 1