Toon posts:

Nieuwe oordopjes

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het, er lopen zat topics over dit onderwerp, maar er zat eigenlijk geen enkele echt bruikbare voor mij bij.

Het gaat namelijk in die topics over dure oordopjes, maar ik ben op zoek naar goedkope oordopjes. Mijn eisen zijn niet al te hoog (muziek is altijd achtergrond als ik m'n discman op heb), maar er is maar een ding dat hij echt moet kunnen: hard. Ik heb nu al 4 oordopjes opgeblazen. Mijn discman (Sony D-E350) kan namelijk erg hard, dusdanig hard dat de oordopjes in principe kleine boxjes worden. Dat is wel handig als je buiten een sigaretje rookt met wat vrienden en er moet muziek komen.

Anyway, ik ben dus op zoek naar dergelijke oordopjes. Ik heb een best wel standaard oor, alles past erin, ze hoeven niet perfect in balans te zijn, als ze maar een beetje volume kunnen geven. Boxen kopen zit er niet in.

Ik heb overigens de goedkoopste Philips oordopjes geprobeerd, die konden wel hard, maar na een week of 5-6 doet het linker oordopje het niet meer. Da's niet handig.

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02
neem Sony dopjes type schiet me even niet te binnen

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Je moet idd die sony hebben, ik doe der al bijna een jaar mee. Het type weet ik ook niet ik weet alleen dat ie een geluidsregelaar der op heeft en rond de 12 euro kost

Verwijderd

FOntopia Groove (sony)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 22:19:
Je moet idd die sony hebben, ik doe der al bijna een jaar mee. Het type weet ik ook niet ik weet alleen dat ie een geluidsregelaar der op heeft en rond de 12 euro kost
die heb ik ook 12 euro perfect de bassen druenen goed en hoog en midden komt ook mooi tot zijn recht.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

Koop iig geen Philips met zo'n oproldingetje, want daar heb ik slechte ervaringen mee...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:13

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 22:48:
[...]

die heb ik ook 12 euro perfect de bassen druenen goed en hoog en midden komt ook mooi tot zijn recht.
Ik heb oordoppen gehoord van 30 euro waar nog geen bas uit kwam. En ALS er al bas uit komt dan gaat het niet hard. Nee, ik heb een gewone kleine koptelefoon gekocht en ik heb nu echt bas als ik over straat loop :Y) Werkt veel beter.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1