[search] is imo tóch een groot probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 15:28

JdM

Humbled

Topicstarter
Beste mensen, het blijkt toch echt wel een groot probleem te worden , dat de search niet vlekkeloos werkt, ik zie meer en meer threads waarin wordt aangegeven "en ik heb de search gebruikt, maar kon niks vinden" , terwijl ik het dan vervolgens met de search wél kan vinden, nou weet ik niet hoe het vroeger was , maar ik geloof toch wel dat het probleem groter is geworden op het moment dat er problemen met de search zijn ontstaan.
Er wordt gezegd dat de users dan de search beter moeten gebruiken
(maar hoe weet je als newbie welke woorden je moet gebruiken voor een goed resultaat).

Het valt me gewoon op dat die aangehaalde zin steeds vaker voorkomt ,is er echt niets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
De search werkt perfect. (moet je gewoon de Omega search gebruiken, die overigens standaard gelinked is vanaf het knopje search)
De topics die geopend worden terwijl er niet gezocht is, worden vanzelf wel gesloten.

Dus ik zie het probleem niet echt ?
Dit is namelijk altijd zo geweest, zal altijd zo blijven. (Mensen die zeggen dat ze gezocht hebben maar dat toch niet hebben gedaan) :)

[ Voor 32% gewijzigd door Attilla op 13-01-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

ACM in "Over de search"
ja lieverd we blijven het niet uitleggen hoor :{

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Radian schreef op 13 januari 2003 @ 21:59:
Beste mensen, het blijkt toch echt wel een groot probleem te worden , dat de search niet vlekkeloos werkt
Wat werkt er dan niet :) ? Ik kan alles vinden wat ik zoek en alle functies werken naar behoren. Dat het niet de "officiele search" van react is maakt niks uit, de vervangende werkt prima. En ja, topics worden toch wel geopend met "P.S. ik heb al gezocht, kon niks vinden". Aan die zin kan je meestal zien dat de levensduur van een topic zeer laag is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Topicstarter
We Are Borg schreef op 13 January 2003 @ 22:03:
[...]

Wat werkt er dan niet :) ? Ik kan alles vinden wat ik zoek en alle functies werken naar behoren. Dat het niet de "officiele search" van react is maakt niks uit, de vervangende werkt prima. En ja, topics worden toch wel geopend met "P.S. ik heb al gezocht, kon niks vinden". Aan die zin kan je meestal zien dat de levensduur van een topic zeer laag is
Pfffff, oké hoe zeg ik het dan beter......

IK weet wel hoe die omega werkt, maar waarom die nieuwen niet?
Ik vroeg me dus af er vroeger ook zoveel nieuwen gewoon intoetsten "ik heb hem gebruikt maar niks gevonden" , dat is eigenlijk mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geef dan als je op de search wijst keywords mee, dan leert de user ervan.

Maar ja, dat staat ook her en der in de FAQ geloof ik.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Radian schreef op 13 januari 2003 @ 22:05:
[...]

Pfffff, oké hoe zeg ik het dan beter......

IK weet wel hoe die omega werkt, maar waarom die nieuwen niet?
Ik vroeg me dus af er vroeger ook zoveel nieuwen gewoon intoetsten "ik heb hem gebruikt maar niks gevonden" , dat is eigenlijk mijn vraag.
Oh oh, het wordt "vroeger" doet mij een beetje angstig kijken, maar goed :). Nieuwe mensen weten best wel hoe het werkt, als je kan reggen en posten, kan je ook een search engine gebruiken. Maar tussen kunnen en willen zit een erg groot verschil. Je kan ook wat posten en niet zoeken (ben lekker lui) en wachten tot een of andere expert mij ff een antwoord voorschoteld....Maar goed, gebruik de search (je weet hoe het werkt, dus je hebt vast gezien dat dit onderwerp al zo vaak besproken is), klik op de link die D2k geeft en dit topic wordt is overbodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Topicstarter
We Are Borg schreef op 13 januari 2003 @ 22:08:
[...]

[...]Oh en dit topic wordt is overbodig :)
dicht dan, ik weet het ook niet meer :| ,zo nu en dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Radian schreef op 13 januari 2003 @ 22:12:
[...]

dicht dan, ik weet het ook niet meer :| ,zo nu en dan.
blijft mijn mening natuurlijk ;) Of heb je iets waar je over wilt discussieren ;)

Je quote wel een beetje raar trouwens, ik geef aan dat na het doorlezen van andere topics ook over dit onderwerp + de link van D2k, dat dit topic niet meer nodig is :). Jij tovert ergens het woord "Oh" vandaan, maar dan interpeteer je de post anders :). Ach ja, gebruik de search maar gewoon :P

[ Voor 39% gewijzigd door We Are Borg op 13-01-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM

JdM

Humbled

Topicstarter
We Are Borg schreef op 13 January 2003 @ 22:18:
[...]

blijft mijn mening natuurlijk ;) Of heb je iets waar je over wilt discussieren ;)
neh (discussie is wel lekker hoor, maar niet meer hierover dan :) ), was overbodig dus, ik word nu bestempeld als een not-search user, omdat over dit onderwerp al vaker gebabbeld is, ik dacht toch echt dat mijn vraagstelling uniek was , daar ga je dan weer mee oe goei fetsoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Radian schreef op 13 januari 2003 @ 22:20:
[...]

neh (discussie is wel lekker hoor, maar niet meer hierover dan :) ), was overbodig dus, ik word nu bestempeld als een not-search user, omdat over dit onderwerp al vaker gebabbeld is, ik dacht toch echt dat mijn vraagstelling uniek was , daar ga je dan weer mee oe goei fetsoen ;)
:D Prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dicht :)

uitgekauwd onderwerp :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.