Toon posts:

Dell is stil!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hier wordt vaak gepraat over stille koelers en stille voedingen etc etc. Nu was ik paar dagen terug bij mijn zwager die net een DELL 2.53 Ghz met ati 9700 erin had geinstalleerd.

Wat mij onmiddelijk opviel, was hoe verschrikkelijk stil dat systeem was/is. Dit was in een een voor de rest helemaal stille kamer. Je hoorde dat ding amper. Dus bijna geen voeding zelfs.

Mijn volgende PC wordt denk ik ook een Dell. Al was het alleen maar voor de rust. Mijn PC staat beneden nl.

Heb zelf een Antec kast 1080AMG met een zalman 6000cu koeler , maar die maakt een hoop meer drukte dan die DELL :'( _/-\o_ mmmmmmmm.............

Dat wou ik even kwijt

Ik weet trouwens niet of dit topic hier goed staat.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ik weet niet wat voor proc jij hebt (AMD prob? :)) want AMDs worden een stuk warmer dan Intels, dat zou al wat herrie-verschil kunnen verklaren...
Verder plaatst dell in z'n towers een handige fanduct, zodat de cpu niet steeds warme lucht over zich heen krijgt, hiervoor wordt een 8x8 fan gebruikt met een niet al te hoog toerental, verder zit er gewoon een stille voeding in, maar die kan je zelf ook kopen.
EN hij is NIET berekend op oc-en.... (niet voor een Tweakerd dus :P)

Maarja, je kan heus wel zelf een pc bouwen die stiller is dan een Dell, hoor :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Eskimootje
  • Laatst online: 23:37
Je hoeft niet zo te schreeuwen @ topictitel hoor (al gedaan bij modje I guess). We zien je bericht zo ook wel. Okyah zegt het al zelf een stil systeem bouwen is ook goed te doen en is denk ik wel goedkoper.

[ Voor 8% gewijzigd door Eskimootje op 13-01-2003 22:00 ]

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Eskimootje schreef op 13 January 2003 @ 22:00:
Je hoeft niet zo te schreeuwen @ topictitel hoor. We zien je bericht zo ook wel. Okyah zegt het al zelf een stil systeem bouwen is ook goed te doen en is denk ik wel goedkoper.
EN leuker natuurlijk... :)
En als je zelf iets in elkaar zet kan t precies aan je wensen voldoen en kan je er evt ook fijn met oc-en, dat gaat met een Dell niet zo makkelijk...
Prijsgewijs is dell niet de beste, maar hun garantie is wel behoorlijk ok, dat mis je natuurlijk weer (over de gehele pc, niet per onderdeel) als je zelf iets bouwt.
Dus als je t doet voor t gemak, ok, maar voor de stilte zou ik t niet doen...

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Hoe denk je over de prijs van dat systeem? :r, bouw je een veel beter systeem voor man

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Dell advertorials doen we niet aan :+ Verder zie ik het nut niet echt van dit topic.

Koop jij maar lekker des ontweakers een Dell, doen wij het wel met custom- en tailor made home build :)

Niets ten nadele van Dell overigens

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.