Enkele dingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
In deze draad staan enkele reacties te hoog IMO, zoals bijvoorbeeld deze en deze

Daarnaast staat deze reactie op +3 terwijl deze reactie een paar uur eerder al precies hetzelfde vermelde (namelijk dat alleen de rijke mensen bereikt worden.

Daarnaast staan er nog enkele op +3 die daar niet thuis horen volgens mij.

En is deze reactie van mij echt een 0 waard? Ik heb wel eens slechtere postings op +1 en +2 zien eindigen. De hele draad mag wel eens doorgelopen worden, staan nog een hoop ongemodde reacties in.

edit:

Er kan deze draad dan ook meteen behandeld worden, erg hoge ruis verhoudingen bij sommige reacties ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Beaves op 13-01-2003 22:00 . Reden: Edit string vergeten af te sluiten :P ]

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 23:15
En is deze reactie van mij echt een 0 waard? Ik heb wel eens slechtere postings op +1 en +2 zien eindigen. De hele draad mag wel eens doorgelopen worden, staan nog een hoop ongemodde reacties in.
Niet bedelen voor modpuntjes he, je hebt er al ruim voldoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
The Source schreef op 13 January 2003 @ 23:18:
[...]

Niet bedelen voor modpuntjes he, je hebt er al ruim voldoen :)
In mij ogen is het niet bedelen, maar meer dat ik vindt dat mijn reactie niet goed beoordeeld wordt.

Het feit dat ik toevallig eerste sta maakt geen moer uit, je gaat tegen een rijk iemand die minder salaris krijgt toch ook niet zeggen dat hij al genoeg geld heeft?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier was al een draadje over geopend:

propaganda in email spam draadje

Lijkt er op dat er zo langzamerhand paardemiddelen ingezet moeten worden.