Toon posts:

vmm(12) fout

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een probleem, als al het startmenu alleen maar probeer te openen of iets installeer of deinstalleer dan krijg een zn blauw scherm met de volgende fout:

VMM(12) + 00003787 FOUT OE 0028 CO282787

Mijn comp (pentium3-866, 128 Ram, draaiend onder WinME(jaja ik weet heet)) is zo wel ongeveer nutteloos geworden, dus herkent iemand het probleem of weet misschien iemand de mogelijke oplossing?

Alvast bedankt

Verwijderd

Je omschrijving is mij eigenlijk iets te wazig om iets van te kunnen maken, maar wat heb je zoal geprobeerd om de boel weer aan de praat te krijgen? Hoe druk heeft je machine en je netwerk het als je niets doet?

Heb je er al eens een virusscanner overheen gehaald? Of werkt je virusscanner juist niet meer?

Verder zou het uiteraard ook nog aan hardware kunnen liggen. Heb je al eens memtest gedraaid?

Verwijderd

Topicstarter
Nou veel heb ik nog niet geprobeert, ten eerste omdat ik er nu nie heel veel verstand van heb en ten tweede omdat maar weinig draait.

Virusscan krijg vindt niks, maar hij was net aan een update toe, wat nu dus niet meer werkt.

En die Memtest kan ik wel heel mooi downloaden, maar ik krijg het niet geinstalleerd, want net op het einde van de installatie krijg ik de fout en loopt de comp daarna vast.

Het is zelfs zo dat ik pasgeleden Yuri's Revenge probeerde te installeerde, alles ging goed tot op het allerlaatste moment, na mijn comp gereset te hebben zag ik wel een snelkoppeling maar deze gaf weer de fout en vastlopen :(:'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 22:01:
Nou veel heb ik nog niet geprobeert, ten eerste omdat ik er nu nie heel veel verstand van heb en ten tweede omdat maar weinig draait.

Virusscan krijg vindt niks, maar hij was net aan een update toe, wat nu dus niet meer werkt.

En die Memtest kan ik wel heel mooi downloaden, maar ik krijg het niet geinstalleerd, want net op het einde van de installatie krijg ik de fout en loopt de comp daarna vast.

Het is zelfs zo dat ik pasgeleden Yuri's Revenge probeerde te installeerde, alles ging goed tot op het allerlaatste moment, na mijn comp gereset te hebben zag ik wel een snelkoppeling maar deze gaf weer de fout en vastlopen :(:'(
Begrijp dat je virusscanner nu niet meer werkt? Check de volgende link even.

Suc6!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken de mailtjes wel en krijg ze ook maar heb ze naar mijn weten nooit geopend, verder lijkt het me sterk dat het dit virus is omdat geen van de symtomen die op de nederlands uitlegsite staan bij mij voorkomen.

Verwijderd

Tja, als jij er zonder een (werkende-) virusscanner zeker van bent dat je machine clean is, dan weet ik het ook niet meer.

Hoe zwaar is de processorbelasting als je niets doet, en heb je als je niets doet netwerkverkeer?
Pagina: 1