Side band adressing

Pagina: 1
Acties:

• Pesticide
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-02-2025
Ja met dat tooltje op je cpu snelheid te zien wcpuid ofziets kan je ook agp dingen bekijken. Nou heb ik een CL anihilator gfroce ddr pro en der staat ag side band adressing disabled

er onder apperture size heb ik op 256 meg gezet

Kan ik dit opzetten ? is het goed en waarvoor dient het ? en hoe zet ik het op ;p

• Pesticide
en o ja kan ik ergens in het bios van die kaart geraken ? en is er nog een neif bios voor het kaartje te vinden ?

en hoe meet ik de temperatuur van die kaart (of is dat enkel voor de asus weggelegd ?)

• Pesticide
aha ik heb een creative dus kan ik agp wizard gebruiken.

gon het es opzetten ;p zou dan nog rapper meoten gaan en das nodig want de videokaart is nu de bottleneck

• Pesticide
niemand die hioer positieve of negative ervaringen mee heeft ?

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:03
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 13 november 2000 23:35 schreef Pesticide het volgende:
niemand die hioer positieve of negative ervaringen mee heeft ?[/quote]Als ik sideband addressing aanzet met agp wizard geeft dat me maar een heeeeel klein verschil, maar dat schijnt normaal te zijn.

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ook een vragie over Sideband adressing
Ik heb een Asus V7100, dus ik kan geen AGP wizard gebruiken, weet iemand hoe ik dan wel Sideband Adressing aan kan zetten?

Alvast bedankt.

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09:19
Ik heb negatieve ervaringenen met SBA en de wizard, want als je de nVidia Reference drivers installeert ipv de originele CL-drivers, dan herkend de wizard de kaart niet meer.
Dus ik gebruik nu de nVidia reference drivers, want die geven meer winst dan SBA :)

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 09:11 schreef Jef het volgende:
Hoi,

Ik heb ook een vragie over Sideband adressing
Ik heb een Asus V7100, dus ik kan geen AGP wizard gebruiken, weet iemand hoe ik dan wel Sideband Adressing aan kan zetten?

Alvast bedankt.[/quote]Met Powerstrip (nieuwe versie te downen bij etc) of met de biosflash-util van Asus.

Bij mij geeft het crashes dus ik heb het uit staan :(

One of the animals has left its cage today.

Verwijderd

Ok zal het ff proberen

Thx hey

Verwijderd

Bij mijn Crasht ie er dus ook van 8-(

wel raar dat mijn Framerate dan zo bagger is geworden van een nieuwe Windows installatie

Ik had ooit eens 150 FPS timedemo in Q2
en nu maar 95 Fps, en ik heb geen andere drivers gebruikt.

Echt balen dus.......

• InZane
  • Laatst online: 20:03
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 november 2000 09:16 schreef GarBaGe het volgende:
Ik heb negatieve ervaringenen met SBA en de wizard, want als je de nVidia Reference drivers installeert ipv de originele CL-drivers, dan herkend de wizard de kaart niet meer.
Dus ik gebruik nu de nVidia reference drivers, want die geven meer winst dan SBA :)[/quote]Dat is heel vreemd! Bij mij werkt AGP Wizard gewoon en dat terwijl ik draai op Det. 7.17 (leaked) :?
Voor zover ik weet kijkt AGP Wizard naar de bios op je kaart en niet naar de driverversie.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
dus als creative een bios heeft voor de Quadro 2 MXR kan ik dat ook gebruiken, ik heb nou een eigen biosmod gedaan om SBA te enablen op een quadro2mxr met een Silicon bios, maar het lukt niet,

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Je wil geen sideband hebben op je gf2....... ze hebben het niet voor niets standaard uit staan....... Het crasht meestal alleen maar

Verwijderd

Op donderdag 07 juni 2001 22:23 schreef HitmanWVU het volgende:
Je wil geen sideband hebben op je gf2....... ze hebben het niet voor niets standaard uit staan....... Het crasht meestal alleen maar
de kunst is om het stabiel te laten werken, en dat kan, maar nog niet op een mx

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08-2025
Op donderdag 07 juni 2001 22:30 schreef maxi het volgende:

[..]

de kunst is om het stabiel te laten werken, en dat kan, maar nog niet op een mx
Tja op agp 2x en onovergeclockt lukt het moi ook wel, maar op agp4x en op 220/400 krijg ik hem nie stabiel

Verwijderd

De ASUS V7100 (2MX) ondersteunt dit volgens Sisoft Sandra niet eens.. Mijn moederbord wel. Ik heb geprobeerd Sideband adressing van deze kaart te activeren op diverse manieren. Sandra blijft kijhard "no" zeggen bij deze optie.

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
ik heb een bios file gevonden (SCP) script file, en met biosmod.exe kan je er voor zorgen dat je in dat script file SBA aan zet, en daarna maak je er weer een ROM file van , nou, ik weet niet wat ik verkeerd deed, maar het werkt nog niet, denk dat ik een andere tutorial moet hebben om de juiste waardes in het script file te veranderen.
Pagina: 1