Allo,
Ik had al een lang tijd problemen met me pc ( als ie overclocked was tough )
stond @ 140 fsb ( zie gamy sys voor specs )
epox 8ka3+
XP 1800 ( die btw 2300+ haalt )
3com netwerk
sb 5.1
Club-3d 9700pro
Nu craste hij iedere keer na 1e boot bij 3d aps,
nouw das niet super erg want als ik gewoon ff boote en dan reb00te was het over
nu heb ik me bios ge-flashed naar de nieuwste : 8K3A2B01
en kan ik niet meer booten met usb aan, dat is Verdomde lastig aangezien me mouse + scanner en andere zut aan me usb zit hij boot dus aleen met usb disabled,
vroeger had ik btw een prob dat me usb zomaar weg was en dat ik dus hem in een andere usb poort kon rammen en dan paar keer reb00ten en hij kon weer ( de muis dus ) in ze orginele usb poort 1,
nu Doet de muis scanner en andere zooi die je op de usb aansluit het niet meer.
als ik met usb boot blijft hij hangen @ boot ( bij raid bios gedoe want die is met de nieuwe bios ook ge-flashed ... ) en kan je @ CTRL H rammen zo vaak je wilt je komt er niet in, pas nadat ik in bios de usb heb uit gezet kan ik na reboot @ CTRL H rammen en een disk om tebooten kiezen ( raid 0 dus )
en nu zit ik dus met een ps2 muis en geen scanner
help ?
ik weet niet meer wat ik moet doen

en hij ziet me disk drive dus niet meer in windows
Ik had al een lang tijd problemen met me pc ( als ie overclocked was tough )
stond @ 140 fsb ( zie gamy sys voor specs )
epox 8ka3+
XP 1800 ( die btw 2300+ haalt )
3com netwerk
sb 5.1
Club-3d 9700pro
Nu craste hij iedere keer na 1e boot bij 3d aps,
nouw das niet super erg want als ik gewoon ff boote en dan reb00te was het over
nu heb ik me bios ge-flashed naar de nieuwste : 8K3A2B01
en kan ik niet meer booten met usb aan, dat is Verdomde lastig aangezien me mouse + scanner en andere zut aan me usb zit hij boot dus aleen met usb disabled,
vroeger had ik btw een prob dat me usb zomaar weg was en dat ik dus hem in een andere usb poort kon rammen en dan paar keer reb00ten en hij kon weer ( de muis dus ) in ze orginele usb poort 1,
nu Doet de muis scanner en andere zooi die je op de usb aansluit het niet meer.
als ik met usb boot blijft hij hangen @ boot ( bij raid bios gedoe want die is met de nieuwe bios ook ge-flashed ... ) en kan je @ CTRL H rammen zo vaak je wilt je komt er niet in, pas nadat ik in bios de usb heb uit gezet kan ik na reboot @ CTRL H rammen en een disk om tebooten kiezen ( raid 0 dus )
en nu zit ik dus met een ps2 muis en geen scanner
help ?
edit:
Ik heb dus c-mos reset gedaan in bios safe setings gedaan, wat overigs werkt aangezien dan usb uit is ...
Ik heb dus c-mos reset gedaan in bios safe setings gedaan, wat overigs werkt aangezien dan usb uit is ...
ik weet niet meer wat ik moet doen
en hij ziet me disk drive dus niet meer in windows
[ Voor 10% gewijzigd door Roberto op 13-01-2003 21:25 ]