Toen ik net langs http://www.gamers.nl surfde zag ik dat zij headlines laten zien van T.net. Heeft dit nog een betekenis
Mag dat niet zomaar dan? Is toch gewoon goede reclame dan eigenlijk?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Natuurlijk mag het, maar aangezien g.nl eigenlijk een afsplitsing van T.net is (nu van gamepoint) vond ik het vrij vreemd
.
Wrom zou dan niet mogen?
. T.net geeft de mogelijkheid om de laatste headlines te laten zien en erg onlogisch als we dat deden verbieden
DutchCommando schreef op 13 januari 2003 @ 21:14:
Natuurlijk mag het, maar aangezien g.nl eigenlijk een afsplitsing van T.net is (nu van gamepoint) vond ik het vrij vreemd.
Euh nee hoor. Ze hebben alleen het algemene idee van de site geleend, verder niets met ons te maken
Professioneel Hyves-weigeraar
Nou vroeger was g.nl een onderdeel van t.net. En er was nogal wat shit toen g.nl naar gamepoint ging.Wouter Tinus schreef op 13 January 2003 @ 22:36:
[...]
Euh nee hoor. Ze hebben alleen het algemene idee van de site geleend, verder niets met ons te maken. Maar zoals Robin Vreuls al zei is iedereen vrij om de T.net headlines op z'n site te zetten, zolang de inhoud maar niet wordt overgenomen.
[ Voor 7% gewijzigd door Jeroen Blom op 13-01-2003 22:42 ]
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ik herinner me nu weer dat Femme wel een "game-versie" van Tweakers.net heeft gemaakt in opdracht van RealGamer, en we hebben in de korte tijd dat dat goed ging hun headlines op de frontpage gehad, maar net als Fok was het een losse organisatie, en geen onderdeel van Tweakers.net.
Gamer(s).nl is inderdaad nooit onderdeel geweest van Tweakers.net. Er is wel een samenwerking geweest waarbij o.a. de headlines werden uitgewisseld op de frontpages. Het eerste layoutontwerp van Gamer.nl was ook van mij afkomstig.
Ik moet zeggen dat ik het ook opmerkelijk vond aangezien ik wel wat inside-info heb over het onderwerp en d'r nog al wat "fuz" (understatement) was toen er werd afgesplitst.
In ruil daarvoor spontaan een nieuwspost van G.nl ?
(Game Over voor Davilex Games? - Updated)
Dit is volgens mij namelijk ook voor het eerst dat dat gebeurd is sinds de "scheiding", voorheen had ik namelijk altijd het gevoel dat "jullie" elkaar negeerden....opmerkelijk dus....
PS. Nu alleen nog een optie bij je profiel voor een G.nl-tracker, maar daar zal ik wel een nieuw topic voor moeten starten
In ruil daarvoor spontaan een nieuwspost van G.nl ?
Dit is volgens mij namelijk ook voor het eerst dat dat gebeurd is sinds de "scheiding", voorheen had ik namelijk altijd het gevoel dat "jullie" elkaar negeerden....opmerkelijk dus....
PS. Nu alleen nog een optie bij je profiel voor een G.nl-tracker, maar daar zal ik wel een nieuw topic voor moeten starten
Laten we het maar op puur toeval houden
Davilex was de grootste gamesmaker in Nederland, als die besluit er -voor een deel- mee op te houden vind ik dat toch wel een nieuwspostje waardt.flipjevandejam schreef op 14 January 2003 @ 22:36:
Ik moet zeggen dat ik het ook opmerkelijk vond aangezien ik wel wat inside-info heb over het onderwerp en d'r nog al wat "fuz" (understatement) was toen er werd afgesplitst.
In ruil daarvoor spontaan een nieuwspost van G.nl ?![]()
(Game Over voor Davilex Games? - Updated)
Voor feature requests bestaat er devtrack: devtrack.tweakers.net. Post je request daar en dan gaan de FP devvers (waaronder Femme) er naar kijken.flipjevandejam schreef op 14 January 2003 @ 22:36:PS. Nu alleen nog een optie bij je profiel voor een G.nl-tracker, maar daar zal ik wel een nieuw topic voor moeten starten![]()
Pagina: 1