Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

cheap Fm radio rond de 30fm, iemand ?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen ..
Ik ben op zoek naar een simpel fm radiootje die een bereik heeft tussen 27 en 32 fm (ongeveer). Een scanner zou een oplossing zijn , maar aangezien die vrij prijzig zijn zoek ik naar een simpel alternatief. Helaas wist de elektronicaboer ook geen oplossing voor een kant en klare noch een bouwpakket. The big issue is hier dus dat een scanner meer extra's heeft dan waar ik om vraag (en ook voor zou betalen :) ). Kan iemand mij raad geven ?

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

mm laten we er maar vanuit gaan dat je MHz bedoeld, er zijn van sony philips en samsung net als vele andere merken trouwens goedkope (wel blijven relativeren he) ontvangertjes te kopen.. lijkt mij niet zo'n probleem..

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

zelfbouw of gewoon een kant en klare radio?

• Der_Rudy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-09-2022

Der_Rudy

Thats me....

kant en klaar ... uit mijn post... weet niet of de topic starter per se zelfbouw wil...

www.haller.nl nu op een Compaq Proliant DL380 2xPIII 933MHz / 1GB / Smart Array controller / Raid 5 met 8 stuks 36,4 en 4 stuks 18,2 GB schijfjes... en draaiend achter een APC 2200 UPS

Verwijderd

radio gaat echt niet zo laag volgens mij hoor. volgens mij zit 27 mhz zo rond de zend/ontvangst frequentie van radiografische auto's. fm-band gaat toch van 80 tot 110 mhz :s

Verwijderd

Topicstarter
Ja , is inderdaad te laag voor normale radio.. Enne mij maakt niet uit of het kant en klaar is of zelfbouw. Ik heb bijna geen verstand van elektronica , dus het zou een bouwpakket of een simpel schemaatje moeten zijn.

Verwijderd

maar wat wil je dan dan gaan maken, en waarom ongeveer rond 27 en 32 mhz?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Conrad ofzo? In ieder geval niet hier in CME.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.