Toon posts:

IBM R31 notebook van stoel gevallen, voedingscontact los

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Daar waar je de stekker van de adapter instopt is los gaan zitten doordat de notebook op de stekker stuiterde nadat hij van de autostoel afgleed. Nu zie ik geen schade aan de buitenkant maar voel wel dat het los is gaan zitten. Met als gevolg dat hij geen stroom meer krijgt.
Ik heb al wel het toetsenbord eraf en de cdrom speler verwijderd maar kan nog niet bij het contact komen.
Weet iemand hoe de kast van een IBM R31 verder opengaat?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:52

-ET-

Phone Home

Even een mailtje doen naar IBM als hij buiten de garantie is. Anders gewoon als garantie laten maken.

* -ET- heeft zijn keyboard van laptop gesloopt toen hij zijn laptop open wou maken.

Verwijderd

Topicstarter
Valt dat dan binnen de garantie? Het zou wel prettig zijn want ik heb geen trek in een dure reparaties.
Ik hoop dat er bij de constructie van de laptop mee rekening is gehouden dat dat een zwak punt is en zodoende redelijk makkelijk te repareren zou moeten zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 January 2003 @ 21:05:
Valt dat dan binnen de garantie? Het zou wel prettig zijn want ik heb geen trek in een dure reparaties.
Ik hoop dat er bij de constructie van de laptop mee rekening is gehouden dat dat een zwak punt is en zodoende redelijk makkelijk te repareren zou moeten zijn.
Valt volgens mij niet binnen garantie, is sowieso door eigen toedoen veroorzaakt. Ik zie het probleem wel vaker bij andere notebooks en dan moet het moederbord vervangen worden.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb zoiets ook bij iemand anders gezien, erg sonde van de laptop. Volgens mij valt het niet binnen garantie.

Je zou kunnen proberen de laptop te laten maken tegen betaling, maar ik betwijfel het of dat nog kan (soms is het gewoon een kwestie van solderen, maar er kan ook nog wat meer kapot zijn gegaan) tegen een redelijk bedrag.

[ Voor 5% gewijzigd door Laurent op 13-01-2003 21:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat zal dan wel niet goedkoop zijn :| shit.
Aikeleer schreef op 13 januari 2003 @ 21:30:
Ik heb zoiets ook bij iemand anders gezien, erg sonde van de laptop. Volgens mij valt het niet binnen garantie.

Je zou kunnen proberen de laptop te laten maken tegen betaling, maar ik betwijfel het of dat nog kan (soms is het gewoon een kwestie van solderen, maar er kan ook nog wat meer kapot zijn gegaan) tegen een redelijk bedrag.
Nu maakt hij wel eventjes contact als ik het stekkertje een beetje heen en weer beweeg, dus hij is er niet echt af, zou je zeggen.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 21:36 ]

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:52

-ET-

Phone Home

je zou hem voorzichtig verder kunnen open maken. Maar dan moet je heel rustig te werk gaan en goed kijken wat waar vast zit. Want je sloopt echt zo wat. En dan kan je eventueel de boel zelf weer vast solderen.
Pagina: 1