Toon posts:

Vraag over Dungeon Siege(schakelaar?) [sp]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag over Dungeon Siege. In de single player als je bij al die kristallen bent (geen id waar[edit alphine caverns geloof ik], ik moet de staf van de tovenaar zoeken) Kom je op een bepaald moment een kelder binnen met allemaal maffe schakelaars. Het is niet zo dat ik vast zit, ik wil gewoon alles zien ;) . Zie de pic voor info.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/k.huis/janpieter/dsvraag.gif

Als ik met een gastje op dat vierkante plateau ga staan zakt het een beetje in, en hoor ik water stromen. Nou is mijn vraag Wat doet die andere schakelaar en waar is dat plateau goed voor?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Ik neem aan dat je de schakelaar al eens hebt omgehaald als er iemand op het plateau stond? :P
Uitproberen is de beste manier :)
Als je alles wilt zien zou je een walkthrough kunnen bekijken. Ik heb er even een paar voor je opgezocht :)
http://www.bellaonline.com/gaming/strategy_lib_dswalk.html
http://www.collectorgames.com/Dungeonsiege/
http://dsiege.rpg-guide.com/

The devil is in the details.

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 11:54
Jezus daar vraag je wat.
Heb het uitgespeelt maar kan me dit niet meer herrinneren, tis echt een groot spel.
Of er gaat een lift omhoog/omlaag of er opent zich een deur denk ik.

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:08

Predator

Suffers from split brain

Je moest daar iets opgooien als ik me niet vergis.
Een flesje health of een wat geld droppen :+
Er zijn 2 plateau's die tegelijk ingedruk moeten zijn dacht ik en dan moet je aan die schakelaar trekken dacht ik...

Maar kijk indd best eens in de walkthrough :)

[ Voor 10% gewijzigd door Predator op 13-01-2003 20:30 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht al dat dit een moeilijke vraag zou zijn, maar toch hartstikke bedankt allemaal, heb je toch nog waar voor je geld :D

Ik zal de volgende keer eerst even in de Walkthrough kijken, ook al betwijfel ik of het er in staat

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-02 21:24

PromWarMachine

Forsaken Archer

Je moet juist wel of juist niet op dat plateau staan om een deur te openen, ik denk het wel.

Laat 1 ventje/ezel op dat plateau staan en schakel de schakelaar aan/uit?

Op een gegeven moment gaat er ergens een deur open en komt er een monster, maar ik weet niet meer precies waar in de kelder dit is. Je hebt in ieder geval al je poppetjes nodig om naar het eind van de tunnel te kunnen, daar zal dan waarschijnlijk ook dat zwaard te vinden zijn, maar het is voor mij al weer een tijdje geleden :)

Je komt door ongeveer 4 gangen, met 4 schakelaars en 4 plateau's, waardoor je dus precies 8 man nodig hebt :) (of precies 6 of 7, ik had iig iedereen nodig ;))

Tip: Gebruik je ezels en je zwakste mensen eerst, want hoe verder je de kelder in gaat, hoe sterker de monsters worden.

[ Voor 4% gewijzigd door PromWarMachine op 14-01-2003 00:56 ]

Dividend for Starters

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:30

Bezulba

Formerly known as Eendje

PromWarMachine schreef op 14 januari 2003 @ 00:54:
Je moet juist wel of juist niet op dat plateau staan om een deur te openen, ik denk het wel.

Laat 1 ventje/ezel op dat plateau staan en schakel de schakelaar aan/uit?

Op een gegeven moment gaat er ergens een deur open en komt er een monster, maar ik weet niet meer precies waar in de kelder dit is. Je hebt in ieder geval al je poppetjes nodig om naar het eind van de tunnel te kunnen, daar zal dan waarschijnlijk ook dat zwaard te vinden zijn, maar het is voor mij al weer een tijdje geleden :)

Je komt door ongeveer 4 gangen, met 4 schakelaars en 4 plateau's, waardoor je dus precies 8 man nodig hebt :) (of precies 6 of 7, ik had iig iedereen nodig ;))

Tip: Gebruik je ezels en je zwakste mensen eerst, want hoe verder je de kelder in gaat, hoe sterker de monsters worden.
of gebruik flesjes, dan kan je je mannetjes gewoon meeslepen :)

blup

Verwijderd

Groot spel? Ik heb het op twee weken uitgespeeld; vond het écht een schitterende titel!

Verder kan ik je eigenlijk niet helpen; alleen; geniet van het spel zolang je het nog niet uit hebt gespeeld! Ik heb in ieder geval enorm genoten van mijn 1melee/3archer/2magic opstelling :P :P

Sorry dat ik van stapel liep :z
Pagina: 1