Hoe je het wend of keert is het zonde
Davilex was de bekendste Nederlandse Software Delevoper en nu zijn ze er niet meer.
Ik moet toegeven dat ik nog nooit een game van hun gespeeld heb maar toch is het jammer.
Wat ik altijd las uit de reviews was dat de games niet het beste waren maar toch bleven ze door zetten en langzaam maar zeker werden de reviews iets beter, er zat dus vooruitgang in en nu word het hele team uit elkaar gehaald

Was dit team bij elkaar gebleven dan was de kwaliteit vast en zeker langzaam steeds beter geworden totdat er echt goede games van hun kwamen maar dat halen ze nu helaas niet meer.
Ik hoop dat de medewerkers ook nog een beetje goed terecht komen want in nederland is er op software development gewoon weinig, de enige die ik nog echt ken is Lost Boys (of was het nu Lost Toys, 1 v/d 2 is iig nederlands

)
Sorry MrRudi, ik heb wel van Engine-software gehoord maar ik weet absoluut niet wat jullie maken
Ik hoop dat er een doorstart gemaakt kan worden, net zoals bij baan maar dat zie ik somber in
Toch jammer dat een technologisch land zoals NL (meeste computers per inwoner of iig heel hoog percentage) gewoon nix voorstelt op de gameindustrie
Je hoort af en toe nog wel van games die uit litouwen komen en nog redelijke produkten zijn maar uit NL valt het allemaal nog tegen.
Het word tijd dat de regering hier eens verandering in brengt want dit is toch slecht

Duitsland heeft bijv JoWood, niet de beste ontwikkelaar maar wel een bekende die ook nog aardig wat redelijke games heeft gemaakt en Gothic 2 van hun is momenteel een enorm/redelijk succes in DE dus het kan wel
Ik hoop dat de topprogrammeurs van Davilex nu naar Lost Boys gaan en dat daar binnekort dan het eerste goede NL produkt uitkomt