2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
nahDuck-Twacy schreef op 13 januari 2003 @ 20:59:
Ja het draadje is een beetje suffig. Doe er wat aan zou ik zeggen
6 fora is wel genoeg
ja tuurlijk bij B&W weten ze nix van speakerbehuizingen makencrappy box
¯\_(ツ)_/¯
als hij nou es zou investeren in draad
Die speakers zijn getest in een witte kamer, wat denkt hij te verbeteren
Op DIYaudio replyed niemand, HINT !
vind ik ook..daarom heb ik er ook een stelbeschuitfluiter schreef op 13 January 2003 @ 21:53:
[...]
ja tuurlijk bij B&W weten ze nix van speakerbehuizingen maken
Zalhet ff doorgeven (kijken of het helpt)w00Dy schreef op 13 januari 2003 @ 22:00:
[afbeelding]
Um, de kans is groot dat dat Van Den Hull Clearwater is wat op z'n kant ligtw00Dy schreef op 13 januari 2003 @ 22:00:
[afbeelding]
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
Die verlekkeren zich liever over dit soort spul:
Nieuwe Nelson Pass actieve 4 weg speaker met 4 gescheiden klasse A versterkers, 15" woofer en Raven bandtweeter. 120 dB van 22 Hz tot 40 Khz. $40.000/pair
Ach er komt tenminste bas uit, iets wat je niet kan zeggen van een HD580.Verwijderd schreef op 14 January 2003 @ 01:29:
Vergeet niet te vermelden dat ze kotslelijk zijn. (die nelson bla bla)
Laat maar, ik wil zou er wel mee kunnen leven
[ Voor 11% gewijzigd door Duck-Twacy op 14-01-2003 14:43 ]
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Zie ik daar een die-cast aluframe? wauw krijg je dan toch nog waar voor je geld
Verwijderd
Is het niet gegoten?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2003 12:06 ]
Last van het "mijn-pik-is-groter-dan-die-van-jou-syndroom" ?JT schreef op 14 januari 2003 @ 20:43:
Vind het trouwens best een kleine magneet...
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Verwijderd
ROfl, uit mijn altec lansing pc setje komt er ook veel bas uit, zijn ze daarom beter dan mijn B&W's ?Duck-Twacy schreef op 14 January 2003 @ 10:32:
[...]
Ach er komt tenminste bas uit, iets wat je niet kan zeggen van een HD580.
Laat maar, ik wil zou er wel mee kunnen leven
Trouwens als jij vindt dat een 580 geen bas produceert heb jij je oren in je zakken zitten.
Even niet lullig bedoeld hoor, maar waar kom jij uit ? Een EI ?Verwijderd schreef op 15 January 2003 @ 13:00:
[...]
ROfl, uit mijn altec lansing pc setje komt er ook veel bas uit, zijn ze daarom beter dan mijn B&W's ?
Trouwens als jij vindt dat een 580 geen bas produceert heb jij je oren in je zakken zitten.
tbusquet schreef op 15 januari 2003 @ 19:53:
[...]
Even niet lullig bedoeld hoor, maar waar kom jij uit ? Een EI ?
Je weet niet hoe groot die van mij is, maar toch weet je het al...tbusquet schreef op 15 January 2003 @ 11:58:
[...]
Last van het "mijn-pik-is-groter-dan-die-van-jou-syndroom" ?![]()
Ecodan warmtepomp
Verwijderd
Qua constructieve reply kan dit weer tellen.tbusquet schreef op 15 januari 2003 @ 19:53:
[...]
Even niet lullig bedoeld hoor, maar waar kom jij uit ? Een EI ?
Ok, ok, ok.. was maar reactie op je opmerking
Forbidden
You don't have permission to access /forums/showthread.php on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.26 Server at diyaudio.com Port 80
Sh*t ligt diyaudio nu weer op zijn gatBHZ-Robert schreef op 16 January 2003 @ 19:31:
Ik kom niet op de site:
Forbidden
You don't have permission to access /forums/showthread.php on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/1.3.26 Server at diyaudio.com Port 80