Toon posts:

[XP] Direct X 8.1 wordt niet geïnstalleerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb met een tooltje direct x 9.0 gedeïnstalleerd, ging allemaal heel ok. Ik kijk met dxdiag en en hij is ook echt weg. Fijn. Ik download 8.1 en installeer em, ik start opnieuw op en opnieuw nix :? Direct X 0.0 staatter :( Nou dan maar met een spelletje een direct x installeren..Wilt U Direct X 8.0b installeren, ja dat willik, ok fijn. Hij heeft geinstalleerd en dat is allemaal goed gegaan, volgens de installer en ik start ffkes opnieuw op, weer geen direct x, opnieuw direct x 0.0 :? Ehm? Wat zou ik nog meer kunnen proberen?

kHeb net ffkes gekeken en het toeval wil dattik op 1 januari DX 9 heb geinstalleerd :? (31 dec nieuw mobo+proc+mem gekocht)Ik kan dus niet terug naar vorig jaar :(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 18:46 ]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoe installeer je 8.1? Probeer het eens met Windows Update, misschien dat dat werkt. :)

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:06
directx 8.1 zit standaard in Windows XP.
Op deze pagina staat een uninstaller die je directx 8 van je windows xp cd weer opnieuw installed: http://www.3dcenter.org/downloads/directx-dx9uninstaller.php

Waarschijnlijk werkt deze wel. (wel de important.txt lezen ;-))

Verwijderd

Topicstarter
This uninstaller uses your original XP or .NET CD to restore your original DirectX 8 files.
:X ehhh zouttie het met de minder legale ook doen? :D

//edit

en hij zou het doen met die cd die ik heb :) Als ik nu dxdiag run staat er nu :
DirectX-Versie: 4.09.00.0900
Das dus geen 9 maar ook geen 8 :? of begrijp ik het verkeerd?

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 18:09 ]