Ik zit wat met bios instellingen te rommelen omdat die niet goed stonden. En met cpu-z zag ik wat het resultaat was. Ik had een multiplier van 7 en een fsb van iets van 280 en bus speed 560 ik haalde hier 2000mhz mee (ik heb het helaas niet opgeslagen
)
maar met deze instelling pakte ik een bestand uit in 25 sec (700 mb)
maar ik had al een en ander gezocht en iedereen heeft de multiplier hoger en de fsb lager, dus ik had m net als iemand anders met de zelfde proc op mp 12,5 en fsb op 177 gezet en haalde daarmee 2200 mhz
alleen met deze laatste instelling pakt die het bestand uit in 44 sec
Moet ik hem nou met een lagere multiplier zetten en een fsb die hoger is (koos pc zelf trouwens) of hogere mp en lagere fsb?
mobo: asus av7v8x
proc: xp 2400+
(misschien is dit ook al eens gevraagd, maar ik open een nieuw topic omdat ik wel ff zeker wil weten dat ik nl niet met deze hoge fsb mn mobo of proc kan slopen)
maar met deze instelling pakte ik een bestand uit in 25 sec (700 mb)
maar ik had al een en ander gezocht en iedereen heeft de multiplier hoger en de fsb lager, dus ik had m net als iemand anders met de zelfde proc op mp 12,5 en fsb op 177 gezet en haalde daarmee 2200 mhz
alleen met deze laatste instelling pakt die het bestand uit in 44 sec
Moet ik hem nou met een lagere multiplier zetten en een fsb die hoger is (koos pc zelf trouwens) of hogere mp en lagere fsb?
mobo: asus av7v8x
proc: xp 2400+
(misschien is dit ook al eens gevraagd, maar ik open een nieuw topic omdat ik wel ff zeker wil weten dat ik nl niet met deze hoge fsb mn mobo of proc kan slopen)