Toon posts:

[linux-smoothwall II beta] kan niet inloggen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds 1 uur smoothwall 2 beta op me ouwe rammelpak geinstaleerd , maarna de instalatie enz enz wat allemaal goed ging starte ik hem op en vroeg hij naar een login en paswoord, maar dit had ik nergers tijdens de instalatie ingetypt of werdt ook niet om gevraagt, nu kan ik niet meer in m'n smoothwall komen , is er een standard login of wat de ik fout?

Verwijderd

login: root, password: dat root wachtwoord wat je moest opgeven (en verifieren) tijdens de install? :P.

Verwijderd

Topicstarter
nouw ik ben he tanders niet tegengekomen , en ik heb heel goed opgelet wat ik inramde want vorige keer gebeurde me hetzelfde

Verwijderd

Topicstarter
ow sorry , ik heb dus net voor de 3rde keer geprobeert het te instaleeren , maar als ik nu me paswoord in wil tikken in het instal menu, dan doet me keybord het niet meer, ik kan dan nog wel met tab eruit maar de letters/cijfers doen het niet meer, en als ik dan op ok druk zegt hij "cannot leave password blanc" ofzo, en al sik dan op cancel klik , moet ik de instal weer opniuew doen , ?...

• TrJ
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-07-2025

TrJ

debian

vaak zie je niets op je scherm als je een ww intikt; dus geef een ww op en druk op enter