Toon posts:

[WIN XP]sneller en schoner maken!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, nu weet ik dat er hier al een paar topics over zijn geweest in het verleden, maar er komen zoveel en zo snel nieuwere proggies uit dat ik het toch even vraag:
Mijn pc met winXP (+sp1) is opeens erg traag, nu wil ik dit verbeteren.
Mijn 3d kaart en memory dus niet!! het gaat puur om windows!
mijn hd defragmenteren helpt niet echt goed, dus ik denk dat er nogal veel zooi in mn register etc staat aangezien ik misschien wel 30 soorten harware geinstalleerd had :P er zullen vast nog dingen zijn waarmee ik windows weer sneller kan laten draaien, wat zijn de beste manieren en welke proggies moek eventueel hebben ?

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
indexeren van je harddisk uitzetten (zie de search)
jv16 powertools (zie google) downloaden en dan register tool -> tools -> registry cleaner. en dan oppassen met wat je weg haalt :)

Human Bobby

Verwijderd

defragmenteren, formateren,schijfopruiming, temp (internet) files weg doen ...

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Services uitschakelen (Te vinden in Computerbeheer) Wel ff kijken wat wat doet ;) En als je niet het Teletubbie stijltje heb, kan je Thema`s uitschakelen in de services...

[ Voor 36% gewijzigd door Illegal_Alien op 13-01-2003 19:43 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:07
Justice schreef op 13 januari 2003 @ 18:19:
indexeren van je harddisk uitzetten (zie de search) (...)
Kan via services.msc (start --> uitvoeren) (Indexing-service)
Verwijderd schreef op 13 januari 2003 @ 19:22:
defragmenteren, formateren,schijfopruiming, temp (internet) files weg doen ...
Waarom staat formatteren hiertussen? Windows opnieuw installeren werkt wel, maar wordt meestal niet als stap 2 van 4 gebruikt.
Illegal_Alien schreef op 13 januari 2003 @ 19:43:
Services uitschakelen (Te vinden in Computerbeheer) Wel ff kijken wat wat doet ;)
Zie ook deze handige pagina: Windows XP Home and Professional Service Configurations by Black Viper

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett