Infocus LP730 TFT Beamer probleem

Pagina: 1
Acties:

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
Ik heb de Infocus LP730 (1024x768 en 450 ANSI lumen), nu heb ik sinds kort een probleem waar ik niet uitkom.
Bij elk beeld wat ik krijg (logo van beamer, video of computer) zie ik links van elke zwarte lijn of stip op een pixel of 10 afstand een duidelijk gele lijn lopen. Het valt niet erg op op lichte achtergronden, maar op donkere is het ontzettend irritant. Ook is de hele rechterkant van het beeld 10 pixels breed geel (of ja, gelig, je ziet het beeld nog wel, maar met een gele tint).
Ik heb infocus proberen te mailen en te bellen, maar ze reageren niet. Misschien weten jullie waar het aan ligt? Ik heb al naar de brightness en contrast enzo gekeken, maar daar ligt het niet aan :(

Iemand ideëen?

• OverSoft
^^ kick ^^

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:52

Tys

is de resolutie die je probeert te beamen nie te groot, of kan de beamer allen maar 16 bits aan en geen 32 , zal even wat info zoeken..

• OverSoft
(hij is trouwens native 1024x768 en over 32bit zou ie niet moeilijk moeten doen). Het ligt niet aan de computerinput, het is het beeld zelf (zoals ik ook al heb gezegd in mijn eerste post...). Als ik het logo of het blauwe "no signal input" scherm heb is het er ook. Dus het ligt aan de beamer zelf, niet aan de resolutie of kleurentint van de computer.

Verwijderd

Bel eens met Cinemagica in Oss. Als er iemand is die je hiermee kan helpen, dan is hij het. 0412-645870