• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-02 10:03
Ik heb een Fuji FinePix 2300 voor mijn examen gekregen. State of the art toestel 2 jaar geleden en nog steeds een heerlijk toestel. Wel een duur toestel toen. 1100 guldens toe nog. Hij is redelijk groot en moet dus in een hoesje goed bewaard worden. Ben er heel zuinig op iig. De zoom functie is wel een disputabel punt. Alleen digi zoom op het LCD dus, welke trouwens van zeer goede kwaliteit is, en dat is niet over om naar huis te schrijven. Kwaliteit snel achteruit. De macro functie is weer prachtig dus over het algemeen wel een goede. Xp kent hem meteen en installeerde zelf drivers en hij staat er zo bij. Ideaal. Nou wil ik graag van andere mensen horen die hem ook hebben wat zij er van vinden. Welke instellingen ze gebruiken bij welke omstandigheden. Wat ze van de kwaliteit vinden enzovoort. Het is namelijk niet een toestel wat je op elke hoek van de straat ziet. Vraag me trouwens af of hij nog verkocht wordt. Ik hoop graag van jullie te horen. Mzzl

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Hij wordt niet meer verkocht.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

zoek onze fujiclub eens op voor Fujicamservarignen en voorbeeldfoto's

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.