[BBNED] Router/Modem

Pagina: 1
Acties:

• Tooms
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-01-2025
Weet iemand een website of informatiepunt waar ik kan opvragen welke modems/routers geschikt zijn voor het BBNED netwerk.

Ik heb al de CPE hardware lijst van BBNED, alleen daar staan maar een beperkt aantal modems en routers op. Ik weet dat er meer modems/routers werken op het netwerk van BBNED, als je bijvoorbeeld naar de routershop.nl gaat staat het erbij. Het enige is alleen dat ze niet zelf ondersteund worden door BBNED.

Maar bij de routershop.nl staan ook neit alle modems en routers.

Alvast bedankt!!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op de CPE lijst staan alle modems die getest zijn en gesupport worden, het is een ander verhaal of ze wel of niet werken. Je zal gewoon de eisen moeten opzoeken die je provider (kan verschillend zijn) heeft voor een modem en dan kan je een modem naar gelieve uitzoeken.

Maar ik raad wel aan om gewoon een modem/router uit te zoeken die op de CPE lijst staat, dan weet je zeker dat het werkt. :)

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 11:12
wat wil je eigenlijk van ons krijgen? Een waslijst met modems/routers die werken met BBNED....

Ik zou zeggen, kijk gewoon wat BBNED ondersteunt en kijk eens bij xs4all, daar kun je eventueel ook adsl bestellen dat via BBNED geleverd wordt. Zij raden de vigor draytek 2600 aan. Voor meer informatie kun je hier kijken: link