Toon posts:

XP recoveren zonder admin pass

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn pc wil niet meer booten op mijn harddisk hij blijft hangen bij "verifying DMI poool data". Denk dat MBR beschadigd is oid. Kan hem wel als slave benaderen.
Dus ik wilde recovery doen van de huidige xp instalatie. Alleen 1 probleem ik ben mijn adminpasswoord kwijt.
Heeft iemand een manier om hier achter te komen of een andere manier om het probleem met mijn harddisk te verhelpen?

Verwijderd

er is een trucje om het admin wachtwoord te omzeilen, maar je zal eerst gewoon xp moeten booten. jou probleem klinkt alsof de partitie waar windows op staat niet meer als active staat. even op active zetten en kijken wattie dan doet

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Volgens mij kun je een bootdisk maken in WinXP om je pass te resetten. Heb je al gezocht met de search?

Misschien heb je hier iets aan:
http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/

//edit
XP inlog probleem

[ Voor 16% gewijzigd door Rambo op 13-01-2003 15:40 ]

• Rambo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Jij helpt anderen en anderen helpen jou, en daarbij behandel je elkaar zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden.

Zoals gezegd is het hier geen helpdesk. We verwachten dan ook dat je voordat je hier komt zelf moeite doet, en op het forum duidelijk kenbaar maakt wat je zelf hebt gedaan, wat je wilt bereiken en wat je daarin tegenhoudt.
:X