Hoi,
Als ik in Active Directory van een Windows2000 server van een klant een account wil aanmaken (of het password van een bestaand account wil wijzigen) krijg ik de volgende foutmelding in de Security event log.
Ik heb zojuist nog gechecked, er staat geen Local policies of Domain policies in die bepaalde eisen aan het wachtwoord stellen (zoals minimum lengte ofzo).
Ik kan deze melding ook niet terugvinden in de Microsoft KB of Google nieuwsgroepen.
Wie weet hoe ik dit oplos? Mijn dank is groot!
PS. heb de domeinnaam hierboven ff verborgen met xxxxxx
Als ik in Active Directory van een Windows2000 server van een klant een account wil aanmaken (of het password van een bestaand account wil wijzigen) krijg ik de volgende foutmelding in de Security event log.
Voor deze melding komen er allemaal Success Audits in de eventlog, het aanmaken van het account enzo in AD gaat goed, alleen bij het password invoeren (of wijzigen) gaat het mis.Failure Audit - Account Management eventid 628
Event Type: Failure Audit
Event Source: Security
Event Category: Account Management
Event ID: 628
Date: 13-1-2003
Time: 14:57:08
User: xxxxxx\administrator
Computer: BWD-05
Description:
User Account password set:
Target Account Name: ditiseentest
Target Domain: xxxxxx
Target Account ID: %{S-1-5-21-3968629548-2024130574-2585201755-4118}
Caller User Name: Administrator
Caller Domain: xxxxxx
Caller Logon ID: (0x0,0x1111F4E0)
Ik heb zojuist nog gechecked, er staat geen Local policies of Domain policies in die bepaalde eisen aan het wachtwoord stellen (zoals minimum lengte ofzo).
Ik kan deze melding ook niet terugvinden in de Microsoft KB of Google nieuwsgroepen.
Wie weet hoe ik dit oplos? Mijn dank is groot!
PS. heb de domeinnaam hierboven ff verborgen met xxxxxx
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 15:04 ]