This too shall pass
got doorzoeken doe je hier: onno.dhs.org/gotsearch
We spend our years as a tale that is told
sja.. dat is een bekende bug, en Arjen zal hem wel op zijn todo list hebben staan, of hem al geïmplementeerd hebben in een volgende versie
samen met: als je zoekt op een user dan krijg je nooit zijn _allerlaatste_ reply te zien 
[edit: :o:o:o moeten ze in het café ook maar niet naast elkaar zitten :P]
[edit: :o:o:o moeten ze in het café ook maar niet naast elkaar zitten :P]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:30 schreef Kees het volgende:
sja.. dat is een bekende bug, en Arjan zal hem wel op zijn todo list hebben staan, of hem al geïmplementeerd hebben in een volgende versie
samen met: als je zoekt op een user dan krijg je nooit zijn _allerlaatste_ reply te zien ;)[/quote]Foei!
Het is Arjen !
sja.. dat is een bekende bug, en Arjan zal hem wel op zijn todo list hebben staan, of hem al geïmplementeerd hebben in een volgende versie
Het is Arjen !
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:54 schreef Jotti het volgende:
Foei! De search is buggy! Mogen wij ook een foutje maken?[/quote]a) >:)-Smiley vergeten.
b) Kees is nieuwsposter, en ik heb hem vandaag nog gezien, dus dat kan ik denk ik wel zeggen...
c) Foutjes zijn menselijk
Foei! De search is buggy! Mogen wij ook een foutje maken?[/quote]a) >:)-Smiley vergeten.
b) Kees is nieuwsposter, en ik heb hem vandaag nog gezien, dus dat kan ik denk ik wel zeggen...
c) Foutjes zijn menselijk
die dutchman search werkt tenminste, cool.
This too shall pass
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>dat is een bekende bug, en Arjen zal hem wel op zijn todo list hebben staan[/quote]Pfff, vorige keer dat ik zei dat search bagger was, werd ik door Arjen met de nek aangekeken en zeidie dat ik er maar aan moest wennen omdat HIJ het handiger vond met die %'s enzo. En nu staat het ineens in zijn todo list...???
DUH
DUH
Pagina: 1