wat is dat toch met search?

Pagina: 1
Acties:

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:08

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
iedere keer wanneer ik ergens naar zoek(met search) komt er (bijvoorbeeld) in beeld te staan dat er één match is(de zoekresultaten zijn als volgt), ik zie rechts in beeld een nummertje maar geen link waar een link zou moeten staan. wordt daar al iets aan gedaan?

This too shall pass

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
got doorzoeken doe je hier: onno.dhs.org/gotsearch

We spend our years as a tale that is told

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
sja.. dat is een bekende bug, en Arjen zal hem wel op zijn todo list hebben staan, of hem al geïmplementeerd hebben in een volgende versie :) samen met: als je zoekt op een user dan krijg je nooit zijn _allerlaatste_ reply te zien ;)

[edit: :o:o:o moeten ze in het café ook maar niet naast elkaar zitten :P]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• AntonT
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:30 schreef Kees het volgende:
sja.. dat is een bekende bug, en Arjan zal hem wel op zijn todo list hebben staan, of hem al geïmplementeerd hebben in een volgende versie :) samen met: als je zoekt op een user dan krijg je nooit zijn _allerlaatste_ reply te zien ;)[/quote]Foei!
Het is Arjen !

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Foei! De search is buggy! Mogen wij ook een foutje maken?

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• AntonT
  • Laatst online: 14:26

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 01:54 schreef Jotti het volgende:
Foei! De search is buggy! Mogen wij ook een foutje maken?[/quote]a) >:)-Smiley vergeten. :o
b) Kees is nieuwsposter, en ik heb hem vandaag nog gezien, dus dat kan ik denk ik wel zeggen... ;)
c) Foutjes zijn menselijk

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 10:08

Sharky

Skamn Dippy!

Topicstarter
die dutchman search werkt tenminste, cool.

This too shall pass

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>dat is een bekende bug, en Arjen zal hem wel op zijn todo list hebben staan[/quote]Pfff, vorige keer dat ik zei dat search bagger was, werd ik door Arjen met de nek aangekeken en zeidie dat ik er maar aan moest wennen omdat HIJ het handiger vond met die %'s enzo. En nu staat het ineens in zijn todo list...???

DUH
Pagina: 1