Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Nokia 3310 en sinds ik die gebruik icm een headset word het geluid steeds zachter als ik zonder de headset bel

Het geluid van de telefoon is sinds de headset gebruikt is steeds zachter geworden en hij is nu zo zacht dat het bijna niet meer hoorbaar is.
Is dit een bekend probleem :?
Lijkt me zelf een beetje onlogisch maar ja, is iemand dit eerder tegengekomen en hoe heb je het opgelost ?

En ja het geluid van de telefoon staat op het maxium :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2003 15:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :? :'(

• Dweil
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03-2024

Dweil

Dual Xeon powered

miischien vuil in de speaker ?

• Brokencore
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:13
Kijk is naar het volume, die zijn bij de headset en speakers verschilend

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:41
nooit van gehoord. ga drmee naar een nokia service point zou ik zeggen want dit is idd niet normaal

CISSP! Drop your encryption keys!

Verwijderd

kijk eerst of het volume voluit staat, anders kan er vuil op de speaker zitten, is zo verholpen.
ff open schroeven en cleanen...

Verwijderd

Volgens mij is dit een bekend probleem met dit model. Heb dit zelf ook gehad, zelfs zonder het gebruik van een headset. Geluid werd steeds zachter zelfs zo zacht dat ik niemand meer kon verstaan. Mijn toestel is toen kosteloos gerepareerd. Zat nog wel in de garantie, was toen +/- half jaar oud.

• bart1234
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2014
Als je aan het bellen bent, dauw dan eens op de menuknop naar rechts/boven, je kan dan het hoornvolume instellen...
Wist ik ook niet, en ik heb hetzelfde probleem gehad...

• Cyber007
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-04-2023
ik heb ook een 3310 en ik had het zelfde probleem je kan hem terug sturen naar da fabriek om hem na te laten kijken maar wat de oorzaak is weet ik ook niiet

Verwijderd

bart1234 schreef op 15 januari 2003 @ 09:09:
Als je aan het bellen bent, dauw dan eens op de menuknop naar rechts/boven, je kan dan het hoornvolume instellen...
Wist ik ook niet, en ik heb hetzelfde probleem gehad...
Geluid stond al op max

Verwijderd

Bij mij was m'n speakertje defect, deze hebben ze dan ook vervangen.

Verwijderd

Topicstarter
Als ik hem openmaak en probeer schoon te maken vervalt dan de garantie ?
Anders breng ik hem meteen weg

En idd het geluid staat al op max

Verwijderd

Ik heb er toen ook mee gerommeld. Dit haalde niets uit, het werd alleen maar erger. M'n garantie was toen niet vervallen maar ik raad aan om hem gewoon weg te brengen.
Pagina: 1