Toon posts:

dvd speler + videorecorder op tv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
mijn dvd speler heeft 2 scart connectoren, m'n TV heeft er 1, en mijn video recorder heeft er 1.

Wat is de truc om deze drie toch zo aan te sluiten dat ik niet per keer de stekkers moet veranderen?

Alvast dank!!!

groet
Roy

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-03 07:40

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

splitter bij conrad bestellen

ps welkom en lees de faq ;)

[ Voor 35% gewijzigd door beschuitfluiter op 13-01-2003 14:40 ]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Meestal is 1 van beide scart connectoren op de dvd speler dan ook tevens een ingang die signalen automatisch doorgeeft aan de andere scart(uitgang) als de speler in stand by staat. Dus volgens mij kan je de video aansluiten op 1 van beide scart connectoren op je dvd(even in de handleiding lezen welke de ingang is) en dan de andere scart op de dvd verbinden met de tv.

Verwijderd

gewoon dvd speler op scart video en met goede coax naar de tv houd je scart op de tv nog vrij ook (zo heb ik het omdat ik mijn playstation via scart op mijn tv moet aansluiten)

• Dewoudloper
  • Laatst online: 16-03-2025
ik weet wel dat die van mij niet rechtsreeks geschakeld mag worden van DVD scart Video! dit in verband met copieren van films :(

Verwijderd

Er staat toch wel iets op die 2 scarts op je dvd?
Bij mij staat er gewoon tv en video bij, dus het lijkt wel alsof het er speciaal voor gemaakt is. :)

• Dewoudloper
  • Laatst online: 16-03-2025
1x scart bij mij, zet ik uhm op de vcr dan krijg ik storend beeld, eenmaal de handleiding erbij (1ste x in mijn leven gebruikt) stond er in dat het niet kan ivm illegaal kopieren
mijne is trouwens een sony ???475 dacht ik
Pagina: 1